|
||||
|
||||
Te koop bbs 2 of 3delig ?
http://www.marktplaats.nl/index.php...dK6oA%253D%253D
Niet duur in elk geval
|
||||
|
||||
weinig geld! zijn 3 delige bbs rs. wel opvallend dat je altijd dezelfde mensen ziet bieden. het is nu weekend, maar anders is er voor de werkende man tegenwoordig niet meer tussen de komen. zal wel een gevolg van vraag en aanbod zijn, maar toch...
|
||||
|
||||
zal die vent ook wel van opkijken. binnen no time meer dan 2 keer zoveel geboden als hij vroeg
|
||||
|
||||
Ze liggen mij te ver weg maar wou ze jullie niet onthouden vooral niet voor dat geld.
|
||||
|
||||
had meteen gemaild maar zag toen pas wat er geboden was.. denk niet dat ik reactie krijg
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb laatst setje rm gekocht voor 160 euro, stond te koop voor 150, man werd doodgebeld en gemailed, ik zorgde dat ik als eerste was en gaf 10 meer dan t bod van de man die later zou kunnen komen, en ik mocht ze hebben... Dat was best een slimme man, hij dacht namelijk dat er mensen waren die ze goedkoop kochten en dan met winst doorverkochten.. Sta je dan je velgen in te laden met een big smile op je gezicht...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja was wel een mooi setje voor weinig... had ook wel belang bij maar ja was alweer te laat...... Komt vaak ook denk ik door dit soort topics denk ik. Er hoeft iemand maar een advertentie te zien staan van een setje BBS en hop op alle forums word dit gemeld. Met als gevolg dat de verkoper overspoelt word met mail en tel. Maar goed zo zie je maar weer ze bestaan dus nog steeds.... de goedkoper setjes bbs... alleen moet je er soms wel ff op wachten.
|
||||
|
||||
Hij heeft al een bod van 700, en vraagt 150 euro. Die man is vast aangenaam verrast
|
||||
|
||||
mailtje terug met vraag naar een bod.. hij had z´n telefoon uitgezet zei hij.
|
||||
|
||||
Kerel is helemaal kapot gebeld volgens mij
|
|
||||
|
||||
voor hoeveel zijn ze verkocht ?
eindelijk eens schappelijke prijzen in het bbs-wereldje
|
|||
|
|||
Leuk setje voor 150 maar ja die biedinigen.
|
||||
|
||||
zijn nog niet verkocht volgens mij.. hij is bieders aan het uitspelen
|
||||
|
||||
Kijk nu gaat het weer nergens over is 850 geboden..... en gezien de staat van de eerste velg en dan vooral de rand.... zeg laat maar lekker liggen voor dat geld...
En ja die vent ziet natuurlijk dollartekens... hij weet niet wat hem over komt.
|
||||
|
||||
Vraagprijs is al gewijzigd in "bieden"...
|
|
||||
|
||||
Ik heb ooit eens rs001 in dezelfde staat verkocht voor 750....