|
||||
|
||||
zal best een brute bak worden maar echt zonde om een lowlight te gebruiken hiervoor
Wat zijn de overige plannen / specificaties? ik zie wel een veel te grote velg? als je m maar niet in zon foute kleur gaat maken succes en laat eens wat meer foto's zien groeten j-p |
|
||||
|
||||
super, en die gast weet volgens mij wel wat hij doet, op de achtergrond staat meer leuk speelgoed
|
|||
|
|||
Knap staaltje werk, maar is het wel een lowlight?
Of alleen de neus, de achterlichten zijn duidelijk later. Groeten John.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
jammer van die 70> spatborden
was toch al weinig orgineel dus ... Last edited by lowghia : 27-01-2007 at 15:57. |
|
||||
|
||||
Das die bak van iemand bij Hoodride, wordt toevallig ook op keversite besproken, was iets dat de voor en de achterzijde van de ghia van ander bouwjaar zijn
Ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit komt te zien zou wel vet kunnen zijn
|
||||
|
||||
zo lijkt ie wel erg laag...
maar eerst maar eens wachten het eindresultaat vind dat topchoppen frenchen etc altijd wel super.. alhoewel ik het meer wat vind op een 50-er mercury dan op een karmann... |
|
||||
|
||||
Quote: