#21
|
|||
|
|||
ach wat is vlakbij..
maar inderdaad..
__________________
MK II 16v |
#22
|
||||
|
||||
Ik vind t heel stoer gemaakt, maar zou leuker zijn, als je t met diff had kunnen maken zodat je er ook fatsoenlijk mee t circuit op zou kunnen....
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#23
|
|||
|
|||
had gekunt maar dat was niet de opzet.. hij wilde een driftauto bouwen..
en dan 1 die je niet of nauwelijks ziet, en dat is zeer zeker gelukt . trouwens specs: 680kg 180/185pk gevuld met vloeistoffen,zonder bestuurder vandaag gewogen
__________________
MK II 16v Last edited by Drhardstyle16v : 02-12-2006 at 16:11. |
#24
|
||||
|
||||
|
#25
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik ben ik hier ook regelmatig te springen :P Maar meer voor het leesvoer, reageren in topics op zowel vwforum als volksforum (en 86cforum)kom ik tijd te kort :P |
#26
|
|||
|
|||
das handig epperrr jij bent vaker bij tripple G te springen als dat ik dat ben.
ivm updates en vragen,
__________________
MK II 16v |
#27
|
||||
|
||||
Hmm jammer, ik zie steeds maar een klein stukkie van de film..
|
#28
|
|||
|
|||
Vanmiddag in even tijd... (kwartiertje? 20min in totaal gummen...)
Er is nog wel wat gefilmt met de telefoon... digicam was niet aanwezig ditmaal Ding gaat echt goed is me verteld! Zit veel spektakel en vermogen in. |
#29
|
|||
|
|||
|
#30
|
||||
|
||||
Oeh, da's leuk. Dit inspireert
__________________
Quote:
|
#31
|
|||
|
|||
Nieuw filmpje!
Klikkie rechts, doel opslaan als(33mb) http://videos.streetfire.net/video/...89a0136bc96.htm |
#32
|
|||
|
|||
Kleine update! Nieuwe achteras opstelling.
De vorige werkte niet helemaal goed aangezien de auto compleet star was en zodoende ging springen (is ook wel te zien op de filmpjes) De auto krijg nu een vaste opstelling voor het tandwiel, maar met aandrijfassen en homokineten net als voor. Zodat de boel dus nog wel kan veren maar de ketting ten alle tijde op spanning blijft. Ook kan er straks achter wat gespeelt worden met camber/caster en toe en uitspoor. Ook gelijk ideaal met schijven achter. |
#33
|
||||
|
||||
echt super!!
wacht met smart op meer filmpies
__________________
Quote:
|
#34
|
|||
|
|||
Kleine update. Nieuwe brandstofdrukregelaar en Motor is afgestelt en loopt top nu. Een stuk rustiger, en nog even wat meer vermogen.
|
#35
|
|||
|
|||
Mooi project hoor, echt appart.
Maar met een vast gelast( migdiff) kan je gewoon dagelijksrijden. Dit is hetzelfde principe als een starre as. Heb er dagelijks mee gereden. |
#36
|
||||
|
||||
Dan was een Polo Syncro ineens wel handig geweest
Leuk project nogsteeds, dit had mijn Reliant moeten zijn
__________________
Quote:
|
#37
|
|||
|
|||
Quote:
Wij/Hij heeft ervaring met een mig/tig diff, hij heeft er minstens 1 sierra ervoor opgeoffert en prettig rijden is het absoluut niet. Maar voor op circuit/driften is het uitermate prettig Maar hij wil vering achteraan om de achterwielen beter op de weg te houden, maar ook uit eigen veiligheid. Er valt weinig controle te houden over de auto als hij met bijv. 100kmpu haaks door de bocht gaat en de achterkant gaat stuiteren met een kleine oneffenheid in de baan... keep you posted |
#38
|
|||
|
|||
Nieuwe Sparco gordel gemonteert.
|
#39
|
|||
|
|||
Nieuwe achteras en aandrijving configuratie. De bussen die je hier ziet zit een lager ingeperst waar de aandrijfas straks in komt. Dus voortaan onafhankelijke vering en geen starre opstelling meer want dat werkt niet.
Ook is er een nieuwe schroefset KW Variant 3 bestelt en gemonteert. Hardheid, hoogte en ingaande en uitgaande slag verstelbaar. Over een kleine maand is de Polo echt rijdbaar en is het tijd voor zijn eerste testrondes in Lelystad. |
#40
|
|||
|
|||
Vandaag of eigenlijk gisteravond is Geert begonnen met de Wiechers rolkooi plaatsen. Ook begonnen met bitumen matten eruit halen.
|