|
||||
|
||||
heb een nieuw behang gevonden, alleen zal ik wat moeten knippen, tis net te groot Stijn... LOL
Ziet er erg geslaagd uit.... Was echt te ver voor me om een dagje heen te gaan.... Osnabruck was al zown 100 km dichterbij voor me.... volgend jaar misschien wel... Ziet er erg leuk uit namelijk!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
anders neem je ff een grotere foto stijn
staan wel een hoop bekenden op!
|
||||
|
||||
Lol
|
|||
|
|||
hé jongens, ik heb na het verlengde weekend ook net mijn weg terug naar de peecee gevonden
Ik wilde nog es Gert en de zijnen bedanken voor de fijne zaterdag (ik was er een beetje oneerbiedig tussenuit gemuisd voor een snelle (??) fotoshoot en eigenlijk een beetje laat terug). Als we in de nabije toekomst iets kunnen terugdoen, zullen we dat zeker niet laten !! groeten, Peter |
|
||||
|
||||
Peter : ik zal de dank verspreiden onder mijn mede organisatoren van de VFC Crew en anderen die ons geholpen hebben .
We hadden het al door dat je weg was voor een photoshoot . Alleen voor welk blad werkt die meertalige duitser ? |
|
|||
|
|||
Quote:
De Duitse fotograaf is Chris Eckermann... is freelance, maar vnl gekend van repo's voor VW Performance en The Golf... Tom's Polo staat ook nog zo'n shoot te wachten... |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd met de shoot... en bedankt voor je bijdrage aan de geslaagde dag.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
de meesten zullen zich deze rocco G60 nog wel herinneren; hier het einde van deze prachtwagen http://www.cleaned.be/forum/index.p...t=0&#entry47972
|
||||
|
||||
Zonde van die velgen, spijtig zo
|
|
||||
|
||||
was echt een plaatje die auto met die aparte ATS.. zonde!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Shit, echt klote voor hem. Dit wens je niemand toe.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier nog een foto van de rocco
89er Golf 2 GTi 8v (PF) 86er Polo 2 Steilheck (MH) Last edited by FMA : 13-05-2004 at 07:58. |