|
||||
|
||||
Niemand die van Almere richting Sittard gaat?
|
|||
|
|||
hallo iedereen, ik ben hier nieuw op het forum maar ik volg veel topics al een paar jaar, ik ben 27 jaar en kom uit belgie
ik weet niet of het hier juist ga staan ma kheb een vraagje: der is hier iemand uit Canada dat porsche klinken verkoopt, ik zou ze doodgraag kopen maar ik weet nie of dit vertrouwelijk is, wat denken julie der over? kent iemand deze gast van Canada? en heeft er al es iemand iets bij besteld? mvg Vindiesel |
|
||||
|
||||
Quote:
Zaterdag van Geldermalsen naar Heerlen.(om mijn GTI'tje op te halen WOOOHHOOO)! |
|
||||
|
||||
Quote:
Haal ze gewoon van Ebay, daar zijn ze een stuk goedkoper. En ze worden hier op het forum ook nogal eens verkocht. Die Canadees vraagt redelijke hoofdprijzen d'r voor (ik weet dat ik dat over alles zeg, maar 300 voor die klinken is minimaal 50 euro duurder dan ze tot nu toe ooit gekost hebben. En 120 euro voor die vleugels is ook een beetje aan de hoge kant!)
|
||||
|
||||
Quote:
Kom je dan in de buurt van Almere? En zou je ze dan voor me mee kunnen nemen? Het gaat om 4 lederen deurpanelen.
|
|||
|
|||
Quote:
hartelijk dank voor je antwoord, zelf heb ik nog nooit gewerkt via ebay maar ik zal er es naar kijken hoe en wat Thx breadfan83 ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee sorry!!!!!! Als je ervoor kunt zorgen dat ze in geldermalsen komen neem ik ze wel mee terug. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als me dat zou lukken lagen ze al lang hier. Ik ben er eergisteren nog langsgekomen, langs Geldermalsen dan. Maar toch bedankt voor het aanbod!
|
||||
|
||||
Hallo allen,
Is er iemand die deze week van Friesland naar R'dam en omstreken gaat? Ik heb velgen in Friesland liggen die ik bij de carpool A12 bij Gouda dan kan overnemen. Dus ook als je langs Gouda komt is goed. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
ik ga van uit friesland naar de midwinter meeting
Last edited by voklswien : 18-02-2007 at 22:02. |
|
||||
|
||||
Ik heb een set velgen liggen bij Polijster Kees. Zou je die voor mij willen meenemen deze kant op.
Zoals ik al zei, carpool Gouda zou perfect zijn. Maar eventueel wil ik ze ook wel in Den Haag ophalen hoor. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik kan wel wat regelen zal Edition_one ze even voor je mee moeten nemen richting den haag als hij dat wil pm hem ff zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
PM is onderweg, moest ff zoeken... zijn meerdere edition one's....
Zodra ik iets weet hoor je van mij. Alvast bedankt gozer Peter |
|
|||
|
|||
Quote:
moet je kees maar ff vragen of hij de wielen even bij me brengt in veenwouden ...ik woon niet ver van kees af |
|
||||
|
||||
Ik heb hem inderdaad gezocht onder plaatsnaam Den Haag, dus ik neem aan dat ik de juiste heb....
Zodra ik van hem heb gehoord of hij ze mee wil nemen, neem ik contact op met Kees. Gaat goed komen. Nogmaals bedankt he! |
|
|||
|
|||
ik heb de velgen hier voor je
maar heb nog niks van edition one gehoord als je zeker wil zijn moet je morgen een ritje lichtenvoorde doen daar ga ik heen morgen dan heb je de velgen zeker |
|
||||
|
||||
Is er iemand die in de buurt van Spaarndam (Noord Holland) woont?
Of iemand die er op weg naar het zuiden langs komt? Ik heb een setje velgen daar liggen, en als het even kan wil ik liever niet helemaal daarvoor naar de andere kant van Nederland rijden... Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
Quote:
Tegen vergoeding natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
En nu ook een koerier van Groningen en Friesland naar Limburg gezocht.
|
||||
|
||||
ik rij dagelijks van rijen (tussen breda en tilburg) naar Barendrecht, bij rotterdam, misschien kan ik iemand helpen?