|
|||
|
|||
blow off whistler voor VENTO???
Hallo, ik heb op ebay een blow off whistler gezien
maar past zo'n ding ook op mijn auto? zoja waar moet die gemonteerd worden??? ik heb een vento 1.8i hoop op een snelle reactie..!! |
|
||||
|
||||
Is alleen voor een Turbo
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
en er staat bij dat het voor bijna elk type is en elk model..
dus met of zonder turbo zou niet moeten uitmaken tog..?? Last edited by Christiaan : 22-01-2007 at 18:21. |
|
||||
|
||||
Zet anders ff de Link neer hier ?
Misschien is het een Electriche blow off valve die bestaan ook !
Last edited by Christiaan : 22-01-2007 at 18:22. |
|
||||
|
||||
dat is gewoon een fluitje die je in het uitlaatpijpje van je achterdemper plaatst..
|
|||
|
|||
haha, ja zo'n ding kan jij wel in je 1.8i duwen ja... dan ben je echt de man!
|
|
||||
|
||||
Je krijgt alleen geen blow off sound
|
||||
|
||||
Quote:
ok was ms btje grof maar als we dit soort dingen serieus moeten gaan nemen kunnen we er beter meteen weer vwforum.nl van maken my humble opinion
|
||||
|
||||
Whahahahaha val hier van me stoel van t lachen.....
|
||||
|
||||
Nee nu even serieus
Hoeveel pk levert zo'n ding nu......................en als ik er meer in mijn uitlaat stop gaan dan de pk's ook omhoog? |
|
||||
|
||||
Helemaal niet !
fo·rum (het ~, fora/~s) 1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren 2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden 3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz. Sorry maar meneer komt hier alleen met een vraag waar hij zelf het antwoord niet op weet ! Als jij een vraag ergens over hebt,waar stel jij die dan ? En als iemand het antwoord weet lacht hij jou dan ook uit ? Als het goed is niet en geeft diegene gewoon normaal een antwoord ! Vind ik tenminste! en dat niveau daalt hier een beetje !
|
|||
|
|||
is er ook iets te krijgen waardoor je wel het geluid krijgt van het schakelen van een ECHTE TURBO???? en geen dom antwoord van een echte turbo kopen aub..!!!
alleen het psssshht geluid met schakelen.. en het gaat me niet om het aantal pk's, maar om het geluid.. DOH!!!!! |
|
||||
|
||||
Er bestaan elektrische blow off valves !
waar ze te krijgen zijn weet ik niet of het op jou auto past geen idee Maar ik weet dat ze bestaan, zal dus even zoeken zijn !
|
|||
|
|||
ik heb gehoord dat jouw antwoord ergens op www.vwforum.nl staat, ik zou daar eens kijken!
|
|
||||
|
||||
Op VWForum.nl vinden ze zulke apparaten net zo idioot als hier...
Maar die apparaten bestaan inderdaad, kosten best wat. Ik zou dat geld liever uitgeven aan bijvoorbeeld: - Setje banden - Setje velgen - Grote beurt - Complete poetsbeurt (binnen & buiten) Maargoed, dat ben ik. |
|
||||
|
||||
Ding koste geloof ik 275 euro
|
||||
|
||||
Quote: