|
||||
|
||||
Quote:
Naar de website van Aircooled.nl bedoel je... ik denk dat de webmaster ermee bezig is... er komt namelijk a.s.a.p een nieuwe website aan!
|
||||
|
||||
Resto: 20-01-2007
Zo weer een hoop gedaan afgelopen zaterdag!
Martijn heeft het zij paneel eruit gehaald en alvas 1 pinker behuizing netjes op de juiste plaats gezet. Maar het was nog steeds een dag van slopen, krabben en nog meer demonteren... We gaan een compleet nieuw zijpaneel maken, en ook de horizontale liggers die aan de binnenzijde van de bus zitten worden opnieuw gezet en straks geplaatst... alles wordt weer netjes, strak en nieuw! Hier weer een paar foto's, zie de rest op AirMighty.com: Hier is Martijn het zij paneel aan het verwijderen (levert altijd leuke plaatkes op): Doorkijk gaatje: Krabben, krabben en nog eens krabben... de blaren staan op m'n hand: Maar 't blijft een mooi project! Check de rest van de foto's op AirMighty.com ...enjoy!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 22-01-2007 at 12:54. |
|
||||
|
||||
Zo wat een werk, kan begrijpen dat je daar blaren van krijgt!
Su6! |
|
||||
|
||||
wax on, wax off. je lijkt de karate kid wel :-)
ik wou dat ik weer eens wat aan mijn bus kon doen, maar voorlopig blijft het bij mijn andere project (vrijdag weer een lading bij ikea opgehaald)
|
||||
|
||||
Mooi project(en)! Waar vind je tegenwoordig nog een harde bus, het is al moeilijk een harde T3 te vinden van begin jaren 80. Knappe vondst in ieder geval.
|
||||
|
||||
D'r wordt flink door gewerkt zeg De werkplaats bij Martijn is erg chique
|
||||
|
||||
Resto: 27-01-2007
En afgelopen zaterdag weer eens lekker aan het krabben gegaan...
We zijn er bijna... alleen de voordeuren en dan de binnenkant nog, maar we komen er wel. Chris bedankt voor je hulp, dat scheelt weer een paar blaren Hier een paar foto's de rest staat weer op AirMighty.com: Mooi kaal achterkantje... Troepje!?! See ya in 2 weeks!
|
||||
|
||||
haha
er blijft weinig bus over zo maar als je een mooi resultaat wilt moet je helemaal vanaf nul beginnen en dat doe je goed complimenten man
|
||||
|
||||
Resto: 10-02-2007
Zo weer een daggie geklust (lees: verf krabben) afgelopen zaterdag!
Martijn top werk weer! En Roy en Chris bedankt voor de hulp aan de achterklep (viel toch wel tegen he dat krabben )... Hier weer een paar fototjes van de vooruitgang, de rest is als gewoonlijk weer te vinden op AirMighty.com: Met man en macht... kaal... Dat was 'm weer voor die dag: PS. Nog een klusje tussendoor. De gevel belettering voor Aircooled.nl. Is erg mooi geworden al zeg ik het zelf!
|
||||
|
||||
Jongens, volgen jullie al het restauratieprogramma op discovery? Camper VAn Crisis?
AANRADER!!! |
|
||||
|
||||
gaat lekker niels!
vooral doorgaan...
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeg ik ook hoor . Mooie font |
|
||||
|
||||
Belettering is helemaal stoked
Ook weer mooi werk aan de bus, ga zo door.
|
||||
|
||||
Ik heb toch ff een vraagje. Ik wil m'n kever binnenkort ook tot kaal metaal strippen, maar ik denk dat ik met de schuurmachine (op lucht) aan de slag ga met een korrel 80. Volgens mij gaat dit namelijk makkelijker en misschien ook sneller. Heb je die optie ook overwogen?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb diverse opties overwogen... ik ben toevallig afgelopen zaterdag ook met een komborstel (op een slijptol) bezig geweest. Maar op de grote vlakken ben ik (misschien te) bang dat het te warm gaat worden... probeer het gewoon, dan weet je het snel goenoeg. Succes!
|
||||
|
||||
Resto: 17-02-2007
Afgelopen zaterdag weer aan de hobby gegaan...
Heb niet al te veel gedaan/kunnen doen, maar de buitenzijde van de bus is zo goed als kaal! Hier weer een paar plaatjes, de rest staat als gewoonlijk weer op www.AirMighty.com
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat best hardnekkige "schmug", al RSI van het krabben ?
Volgens mij zit je te popelen dat die zooi er vanaf is.... Goed werk verders !!
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je wel stellen ja... mijn enige doel op dit moment is de straler en niet zo zeer een meeting o.i.d.
|
||||
|
||||
Niet te ver vooruit kijken, dan lijkt het net alsof er helemaal geen einde meer aan komt. Maar het komt helemaal goed!
Succes! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, daar kan ik inkomen Maar; alles heeft een eind! (en een knakworst heeft er 2) Succes!