|
||||
|
||||
ff Voorstellen
Hoi,
Ik ben dus het 'zussie' van Sponze® en de vrouw van Goldfinger... en ben dus ook behoorlijk besmet met het VW-virus Heb een 75er swallowtail in de schuur staan die nu eigenlijk aan een schoonheidskuurtje toe is.... Waar ook wel aan begonnen is... Maar er altijd wel weer iets tussen komt (Sponze met zijn jetta gls, Sponze met zijn golf ls voor z'n meissie, verbouwing aan de schuur... ik noem maar een paar voorbeeldjes ) Dus ze zal wel niet eerder (als ik geluk heb tenminste) de zomer van 2008 op de weg komen... Maar mij hoor je niet klagen Overdag rij ik nu in een jetta 1, 4 deurs, 1500cc in geheel originele staat... Ik ben de 3de eigenaar, toen ik hem kreeg was het net een bruincafe van binnen, was 21 jaar lang volop in gerookt Maar nadat hij volledig was gepoetst en opgefrist van binnen, is het rijden weer een groot plezier Mijn autos kun je natuurlijk bezichtigen op www.watercooled.nl ze staan daar onder onze mk1's Grtz Tiena |
|
||||
|
||||
Wilkommen hier, zus van SponzeR en vrouw van Goldfinger! Mooie originele auto´s die je hebt, en s.v.p. ook origineel laten!
|
||||
|
||||
Welkom hier, altijd leuk om vrouwen erbij te hebben die verstand hebben van echte auto's.
|
||||
|
||||
Welkom op 't forum.
Ik was al effe bang dat we Mevr. Jelle konden begroeten, maar dat valt gelukkig mee.
|
||||
|
||||
idd, had ook zoiets in gedachten net in het foto topic
|
|
||||
|
||||
haai, welkom.
Leuke jetta's op je site. |
|
||||
|
||||
"onze" site Edward... "Onze"
Welkom zus! Veel plezier en hou de broek aan :p 11 februari: vergadering watercooled meeting |
|
||||
|
||||
welkom hier op het forum
ja ja er komt altijd wel iets tussen , verbouwing aan het huis en de tuin (niet mijn idee ) maar goed het komt vast wel een keer nou nu genoeg gepest ... de gezelligste familie van nederland
golf 1 '75 (1100) golf 1 '76 (1100) golf 1 '78 (1600) golf 1 '83 (1800 gti) golf 1 '83 (1100) Last edited by Goldfinger : 11-01-2007 at 08:06. |
|
|||
|
|||
Welkom! Mooi basis trouwens die swallowtail. Hou hem origineel zoals Type 17 al zei.
Suc6 ermee! Komt vast goed.
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie reacties!!!
Don't worry, hij blijft helemaal origineel komt alleen een schroefsetje en een paar andere velgies onder Ben nou eenmaal niet zo'n tupperware-fan... Grtz |
|
||||
|
||||
Moi,
Zussie van Sponzer en vrouw van Goldfinger, dan ben je inderdaad zwaar aan het VW-virus. Genezing is nagenoeg onmogelijk Welkom hier, en succes met de Swallow. Groet'n uut Knoal !!!!! LRR
|
|||
|
|||
Hey Tiena,
coole auto's heb je! die swallowtail ziet niet slecht uit voor zn leeftijd. heb je dr een ongelukje mee gehad? omdat bumper en rechtervoorspatbord beschadigd zijn.. Groeten, Dennis |
|
|||
|
|||
welkom welkom !
mooi wagen park !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Dennis, Mag dan wel een vrouw zijn maar dat wil nog niet zeggen dat ik de deuken heb veroorzaakt De fotos die op watercooled staan, zijn gemaakt toen we net terug waren van de rit vanuit brabant, waar we hem hebben gekocht van een oud boertje... |
|
||||
|
||||
Welkom hier en zoals al gezegd je smaak voor auto's is niet verkeerd.En wat dat restauren betreft zet ze maar aan het werk want zon golfje moet natuurlijk weer snel op straat. De Jetta heb ik volgens mij weleens gespot hier in de omgeving succes.
|
||||
|
||||
Tiena's bolides:
|
|
||||
|
||||
fijne mk1's !
|
|
||||
|
||||
waarom ben je naar het carcafe geplaatst ?
hebben die anderen ook niet
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee , Miss omdat ik een vrouw ben |
|
||||
|
||||
Quote: