#21
|
||||
|
||||
dat kan ma de compressie is er niet naar. veel werk dus voor weinig tot geen resultaat.
dan kan je beter de g40 als basis nemen die tund lekkerder... |
#22
|
|||
|
|||
anders moet ik maar eens kijken voor een GK blokje die heeft 75 pk toch?
|
#23
|
||||
|
||||
Quote:
ja, voor jou zal dat wel logisch zijn, maar of dat ook zo is voor hun(arjenenanja)...?
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, net als de 3F (de injectievariant) Maar kijk anders eens voor een NZ en een Knobloch-motorsport-setje. Dat gaat ook vlot richting de 80 pk en NZ's liggen op iedere hoek van de straat tegenwoordig.
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! |
#25
|
|||
|
|||
Quote:
volgens mij heb ik nu een NZ motortje erin liggen? |
#26
|
||||
|
||||
een 55pk waarschijnlijk
|
#27
|
|||
|
|||
yup 55 dikke pk's met lekke kop en lekke Btank
|
#28
|
|||
|
|||
tis ook altijd hetzelfde met die polo's
__________________
avao.nl |
#29
|
|||
|
|||
Dus;koppakking vervangen,ga direct langs serge voor meer lucht doorlaat.
en vervang de tank. En plaats een 268'er nokker erin,benzine druk regelaar een knal geven en voila pk's er bij.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#30
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 12:44. |
#31
|
||||
|
||||
Quote:
Wat kom je tegen: - Een groep mensen: die het je afraden. - Een groep mensen: die het je afraden en andere opties aandragen. - Een groep mensen: kan wel : zus en zo, maar raden het alsnog af. - Een groep mensen: kan wel : zus en zo, maar raden het alsnog af, en dragen andere opties aan. - Een groep mensen: kicken gaaf, maar verder van de hoed en de rand niets weten Met andere woorden: niet doen. Als je meer of veel meer vermogen wilt dat de standaard 55pk die er nu in het vooronder ligt te slapen, pak dan eerst die benzine tank aan, de remmen en het onderstel. Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent, is er vast wel een leuke optie langs gekomen, hoekt de polo al helemaal lekker, en zijn 55 pk's al voldoende om de meeste standaard auto's bij te houden, zolang er af en toe maar een bocht of rotonde in de weg ligt: Hoek-Hoek
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#32
|
|||
|
|||
Quote:
Zou je ook willen stoppen met tikken?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#33
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties jongens, maar ik ga hem eerst maar eens klaar maken voor APK en zo en dan kijk ik eens verder...
als er nieuws is omtrend de polo laat ik het hiero even weten... |
#34
|
|||
|
|||
Pfff.... zijn er nog van dit soort leuke topics die meer dan 2 pagina's duren? Begon net leuk te worden! Maar goed, arjenenanja zijn na de APK weer hier terug...
|
#35
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 12:44. |
#36
|
||||
|
||||
en een 1.8 in het vooronder heeft nog een groot nadeel ,bochten ga je een hekel aan krijgen .
tevens het aanpas werk en het verkrijgen van een subframe is al een bult extra werk . de langsdrager rechts zul je een stuk uit moeten halen anders past de krukas pouly niet .stuuruitslag wordt een stuk kleineer aangezien de bak aan de linker kant meer uitsteekt en dus tegen je wiel aankomt bij scherp insturen . ik zou gewoon eerst je onderstel goed aanpassen (lees juiste verlagingsset en wielen band combi ) remmen upgrade ,van standaard naar g40 . en waarom gelijk een 16 v .een abu 1.6 8v van golf 3 (l;et wel dat je de versie pakt waar de 085 aan past .zijn ook legio mogelijkheden mee (spreek uit ervaring ) tevens de aee uit de polo 6n ook een 1.6 8v motor , l let wel dat je bij deze motoren als je deze op de 085 bakken zet van de polo 2 .je het vliegwiel(190mm )van een polo 2 zet ,met een start motor van een late polo 2f (reken 93) deze zijn smaller dan de originele oude polo2 start motoren en passen dus op de 1.6 motoren .tevens is het vliegwiel van de polo 2 lichter dan die van de golf 3 o0f polo 6n versie (scheelt een kilo) druk groep en koppelingsplaat wel van de originle 1.6 nemen (levert meer aandruk kracht op ) en met goede mogelijk heden is een 110 pk zo haalbaar en zelfs meer .
__________________
kopbewerking ,pm |
#37
|
||||
|
||||
|
#38
|
||||
|
||||
Leuk filmpje .
Jammer dat hij het snelle bochtenwerk niet laat zien . Weet wel waarom : dat gaat niet met zoveel kilo's voorin . Onderstuur in het kwadraat Vrees dat Anajaenajren nu weer opnieuw gaat zeuren over of het wel of niet kan . |
#39
|
||||
|
||||
En je krijgt maar de helft van de pk's aan de grond, dan kun je beter meteen gaan kijken voor een sperdifferentieel, en dat kost weer een godsvermogen...
IK zou al blij zijn met 80pk in de audi
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#40
|
|||
|
|||
Als Anajaenajren echt zo moedeloos op zoek is naar meer cc's en meer pk's.
Neem dan een 1.6 GTI blok uit een 6N. Plus een G40/G60 of turbo (net wat je lekker vind). Pak je oude polo. Breng het geheel plus €20.000,- naar een tuner in duitsland. Wacht een paar weken/maanden. En klaar is kees. T lijkt mij vrij duidelijk dat het idee wat hij nu in het hoofd heeft niet heel erg handig is. En dat alle andere radicale opties knaken kosten. |