|
||||
|
||||
Heb even nagedacht om hem te verkopen en zelfs een serieuse reactie afgezegt (sorry daarvoor) maar heb toch besloten dat polootje nog evne mag blijven ben er tenslotte nog niet eens mee op een meeting geweest.
wel wat dingen nog aan gebeuren. - voor nog iets lager heb de veren al liggen. - g40 remklauwen met ebc schijven. - ff mijn mdf hoedenplankje verstevigen. heb ook nog een klein probleempje met mijn toerenteller die schommelt namelijk een beetje terwijl de motor gewoon normaal loop? iemand een idee? |
|
|||
|
|||
heey heel leuk polotje
dat dachbord blijft smaak mijn menig is in een golf 2 hang je ook geen golf 3 dach maar smaak is smaak verders gewoon een g40 van maken ergens een sloop g40 op de kop tikken en ombouwen zou m goed staan !! en gaat hij als de brandweer succes met je polo 2 coupe |
|
||||
|
||||
dashboard maakt de auto van binnen wat moderner en dat vind ik dan weer mooi.
buiten blijft wordt hij nu meer oldskool want deze wielen komen eronder als ze klaar zijn. 7x15 ats cup imitaties (merk?) et 25 dus lekker breed. mijn 165-50-15 ers komen er omheen dus dik zal het wel staan. heb ze al ff gepast en die foto komt er aan. wel vast fotootje van het wiel. |
|
||||
|
||||
zo ff de cups eronder geschroefd.
met 195 50 15 gaat het zeer zeker niet lukken maar met mijn eigen banden moet het goed gaan. |
|
||||
|
||||
heb een setje g40 remklauwen gekocht,
deze gaan er samen met mijn EBC schijven, een setje nieuwe remblokken en ook meteen mijn 85mm fk veren er deze week onder. over de wielen ben ik ook nog niet helemaal uit, vind de bbs en super mooi staan maar 14'' 7 en 8j blijft ook gewoon vet. bbs en staan dus ook te koop maar ze hoeven zeker niet weg. |
|
|||
|
|||
Mijn complimenten Errug goed bezig
Ciao Ad |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Michael!
Nou voor nog iets laten zakken hè! |
|
||||
|
||||
Polo wordt waarschijnlijk omgebouwd naar g40 zodra ik een goede donor heb gevonden.
wil wel een complete auto zodat alle onderdelen voorhanden zijn. dus als iemand wat weet. liefst een schade auto als motor, g lader en, versnellingsbak maar goed zijn. polo is mooi zat om een g40 ombouw te doen. |
|
||||
|
||||
heel gaaf..vooral als er een G40 in komt straks
ben normaal gesproken niet zo`n fan van deze polootjes, maar ik vind die van jou wel heel erg lekker!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
die heb ik gezien zal hem is bellen want zijn mail reageert hij niet op.
voor een donor nog best aan de prijs, al valt het nog wel mee op zich, maar heb er het liefst eentje met achterschade, om de prijs ook een beetje te drukken. |
|
||||
|
||||
kleine update.
heb nog geen g40 donor gevonden, , maar goed hij hoeft er ook niet morgen al in te liggen heeft geen haast. wel heb ik van iemand 3 metertjes gekregen, en dus ben ik daar even mee aan de gang gegaan. bouw er maar 2 in: amperemeter en oliedruk. beetje vw boekjes gekeken en de meeste bouwen de meters in het bovenste vakje in de middenconsole, ik dus ook. uit pvc plaat een plaatje gezaagd, gatenzaag er doorheen en voila, even passen en doen en ik vond het grijse pvc plaat niet eens lelijk en heb dus besloten om het niet te bekleden. wat fotos. morgen ff inbouwen en aansluiten. de chrome pookhoes vervang ik ook nog een keer door iets orgineels, maarja zat er bij. |
|
||||
|
||||
Netjes gedaan zo met die metertjes. Nu nog ffkes die G40 erin hangen..
Verder super ding dit !! Veel suc6 er verder nog mee |
|
||||
|
||||
beetje lastig te zien maar de metertjes zitten er weer in.
ook nog een fotootje met de 2f van een maat van me. |
|
|||
|
|||
Hele gave bak, succes met zoeken van donor.
G40 in een Polo 2 is natuurlijk het mooiste met Polo 2 G40 onderdelen Vooral het intercoolersysteem is compleet anders, en beter passend in Polo 2 als systeem uit 2F.
|
||||
|
||||
weet jij er nog een te staan dan?
haha polo 2 g40 is al vrij schaars laat staan een donor. grt mike Last edited by Michael-Polo : 24-01-2007 at 20:12. |
|
||||
|
||||
g40 gaat niet door om de simpele reden dat de verzekeringsmaatschappij het niet leuk vind als je je auto 2x zoveel vermogen geeft.
omkeuren is ook geen optie omdat ik hem dan niet meer kan verzekeren, ben pas 19. mh motortje loopt eindelijk goed na het vervangen van de ontstekingsklos dus die mag nog wel blijven zitten. maar goed wel een andere grote verandering: de bbs en hebben plaats gemaakt voor wat ik eigenlijk het moois vindt. duitse stijl, rh cup 7 en 8j x14 met toyo proxess 195 45 14 banden. het hart is zwart gespoten en de rand zilvergrijs. ook zitten de g40 remmen erop. nu alleen nog aan de achterkant ietsjes omhoog zetten door andere veren te monteren. loopt nu behoorlijk aan met 2 man erin en heb geen zin om aan mijn wielranden te gaan kl#ten. Last edited by Michael-Polo : 26-02-2007 at 18:11. |
|
||||
|
||||
Vind die RH's zeker niet verkeerd, maar vond de BBSen mooier qua wielkastvulling
|
||||
|
||||
dit vult in de breedte wel beter,
7 en 8j dan staat het achterwiel niet zo in de wielkas verborgen |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit ... velgen helemaal matzwart zal ook wel stoer staan
|