|
||||
|
||||
2 stuks 8Jx16" porsche C2 velgen ruilen tegen 7J
Hallo,
Ik zoek 2 stuks 8Jx16" Porsche C2 velgen, wil ruilen tegen m'n 7J's, zijn in goede staat. Jan Willem 06-1490 1321 0511-521 567 Last edited by JeeWee : 04-05-2004 at 21:37. |
|
|||
|
|||
Jan-Willem, kan je me even mailen op workz@cleaned.be ?
ik heb twee achten die ik wil ruilen tegen twee zevens... afhankelijk van de staat natuurlijk.. alvast bedankt voor je reactie.. btw.. ik ben ook op de retro mania deze week... dus ?? |
|
||||
|
||||
pff je komt uit belgie zeker aan je email te zien. Ik uit friesland... en ben in Hannover Maikaefertreffen dit weekend.
Zitten er banden om de velgen heen? Mijne zijn mooi dus wil graag ook mooie weer terug... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk niet dat de mijne lelijk zijn... mijn project op www.cleaned.be onder Projects en dan Project Wor(X)... |
|
||||
|
||||
Nee inderdaad niet! Wat een mooie golf! Superstrak! Maar de mijne zijn grijs... Bovendien, pracht site!
|
|
||||
|
||||
Maar goed, vanwaar ben je? Dan moeten we de wisseltruck maar eens uitvoeren. Mijn vriendin woont in beusichem, een dik uur vanuit antwerpen rijden... als er geen file is. Misschien dat we daar eens kunnen afspreken. O ja, mijn velgen zijn dus gewoon grijs, wel mooi en strak zonder stoeprandschades.
Jan Willem |
|
|||
|
|||
Quote:
Het spijt me vreselijk Jan Willem, maar ik had je reactie pas gezien na je mail. Ik heb op de retro mania afgelopen weekend de volledige set geruild tegen een setje 7s met opleg. Ik zal nog es uitkijken voor 2x 8 breed voor je... |