|
||||
|
||||
verkocht
verkocht..
Last edited by limo-cruiser : 12-03-2007 at 09:44. |
|
|||
|
|||
zat hier ook onder
|
|
||||
|
||||
Quote:
en beviel het jou ook goed. ik ben er zelf zeer tevreden over.. |
|
|||
|
|||
was prima zo lang ik de auto gehad heb ..wel hard geveerd
|
|
||||
|
||||
Quote:
hard geveerd?? de set is juist comfortabel vergeleken met andere merken. is mijn ervaring. maar zo te zien stond hij bijna op de laagste stand bij jou golf . dan word hij idd iets stugger. maar goed om te horen dat jou de set ook goed beviel.. |
|
||||
|
||||
ook voor vr6 etc up voor mooi laag
|
|
||||
|
||||
heb hem ook, niet extreem laag en kneiterhard. of had jij die extra veren eronder uit?
|
||||
|
||||
Quote:
niet laag?.moet zeggen jou golf op de foto. vind ik toch wel laag lager laagst liggen hoor . idd als je hem helemaal naar beneden draait tot het einde. zoals bij jou golf zo te zien. is hij idd hard.[hij veert en ligt dan ook op de stootrubbers] zet je hem heel iets hoger dan is hij veel minder stug. hoor eigenlijk alleen maar goede reactie,s op deze sets? Last edited by limo-cruiser : 11-01-2007 at 19:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
de blauwe golf heb je gezien? Of de rode? de blauwe heeft deze set inderdaad. Soms op de snelweg is het wat naar , dan hobbel je eroverheen, maar het heeft ook erg wat bekijks, moet je van houden, ik vind het grappig. Parkeergarages moet je mijden, dat is logisch... maar ik was het 1 keer vergeten bij Panama amsterdam. De uitlaat klaagde nogal... maar goed, laag is gewoon mooi
|
||||
|
||||
Quote:
ja de blauwe golf idd. als de set helemaal ingedraaid staat is hij stug. ook omdat hij dan op de stoot rubbers ligt . paar mm hoger doet wonderen. maar extreem!! laag daar hoort dan idd ook stugheid bij. Last edited by limo-cruiser : 11-01-2007 at 22:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
oke, misschien in de winter doe ik hem wat hoger, ook makkelijker met draaien van de auto. Kan ik meteen die ervaringen weer melden. Maar goed, eind febr komt de wintermeeting van vw speed, dat wordt de eerste echte meeting, dus ben benieuwd. Maar dan gooi ik achter ook tot aan het einde van schroefdraad, kunnen ze meteen zien hoe laag het maximaal kan. Ik heb nog een 16v lip liggen nu, die krijg ik er niet meer onder,... spatlappen doe ik wel weer onder, even kijken of ze de grond raken. maar ontopic: het bevalt me zeker wel, en schroefdraad blijft ook mooi (wel goed invetten), makkelijk te verstellen, ook na een jaar.
|
||||
|
||||
ben er zelf ook zeer tevreden mee idd
|
|
||||
|
||||
up voor mooi laag
|