|
||||
|
||||
met de vw kabel bedoel je? gebruik je dan een standaard gaskabel voor een 16V?
|
|
||||
|
||||
ja gewoon de 16v kabel gebruikt.. of zelfs van de 8V
hier een foto van aangepast koelwater pijpje aan de voorzijde ! http://www.volksforum.com/albums/fi...je_original.jpg
|
||||
|
||||
nais, bedankt voor de meel
pijpje had ik al aangepast, reed hiervoor met dellorto's, dusdat past gelukkig goed |
|
||||
|
||||
Bij mij was de originele kabel net te kort voor mijn gasmechaniek, maar ja ik rijd ook gewoon met andere rotzooi rond
|
|||
|
|||
ik heb er een reparatie setje van de fietsen winkel voor gebruikt
univerzeel reperatie setje voor je remmen/versnelingen staal kabel met aangegoten lood blokje en een buitenmatel en losse eind hulsjes voor de buitemantel waar je op moet letten is dat het lood blokje presiesa in het gaatje past bij de cab dus waar hij dwars in gaat ik heb verders ook niks aangepast is dus een soort van snelgas zeg maar gerust SNELGAS haha tussen geen gas en vol gas 4a5 cm ipv 10 |
|
||||
|
||||
Quote:
ik niet
|
||||
|
||||
die koelwaterpijpjes worden ook door sorg geleverd
|
||||
|
||||
Komt ie nu mee heb hem laten verlassen bij een loodgieter.
|
||||
|
||||
sorry ,kwestie van rondneuzen
|
||||
|
||||
Jazeker, heb ik ook naar gekeken maar er valt niet normaal mee te rijden. ITB's zijn direct maar dit !!!! woooooooohooooo !
|
||||
|
||||
ze rijden er ook mee op de koenigs egg
|
||||
|
||||
En in de autocross, hier heb je dus gewoon totaal geen weerstand meer van een gasklep en inspuiting is ook perfect. Erg mooi spul die gasrollen maar het is nog even een tikkeltje duurder dan de gasklephuizen.
|
||||
|
||||
zo, vanmiddag ff gaskabel bij van Mossel bestellen, zo ff naar Biesheuvel om wat filters te scoren
|
|
|||
|
|||
Hoe zit dat met dat koelwater pijpje ? moet dit voor alle carbs. veranders worden?
Ik heb setje "40er webers, had ik nog niet eerder van gehoord?! Thijs |
|
|||
|
|||
ik heb met wat gedult zelf een filter gemaakt
alu achter plaat dan jaja race gaas dan fijn filter doek dan daar weer grof fillter doek over. filter doek gehaald bij motorcross toko in het drop |
|
||||
|
||||
Zeer creatief maar ook rekening gehouden met de lengte van je kelken ?
|
|||
|
|||
en op wat voor manier bedoel je dat in hoe ver ik daar rekenig mee heb gehouden?!
|
|
||||
|
||||
zitten geen kelken op dennis, heb nu ook een alu achterplaat en pipercross filter... zonder kelken
|
|
||||
|
||||
Oke, maar dat houd in dat je daar nu niet mee kunt spelen.