|
||||
|
||||
je kan het niet iedereen naar het zin maken, en er zijn meer watergekoelde auto dan luchtgekoeld!!
ik ben er hopelijk met al mijn auto's!!! |
|
|||
|
|||
en de meetings zijn vlak bij elkaar dus heen en weer rijden is mogelijk
...mooi toch .. |
|
||||
|
||||
hmm persoonlijk vind ik het jammer aangezien er al zo weinig treffens in het noorden... is er geen combi mogelijk?! bij de Martin Luther King Boulevard in drachten (air cooled) is altijd ruimte zat.
|
|||
|
|||
Quote:
wij hebben ruimte zat ....en legaal niks ilegaal gewoon alles zo het hoort |
|
||||
|
||||
3 juni dus?? Dan toeren we gewoon even heen en weer
|
||||
|
||||
Is er al een locatie en tijd bekend??
|
||||
|
||||
Quote:
dat begrijp ik alberto, maar ik maakte die opmerking meer uit het oogpunt om eventueel iets te kunnen combineren. persoonlijk vind ik het jammer. er zijn weinig (tot geen) grote meetings in het noorden en als ze er zijn dan zijn er 2 op 1 dag waardoor je noodgedwongen heen en weer moet pendelen om alles te kunnen zien. ik bedoel het niet als negatieve kritiek, begrijp me goed. misschien meer een leerpuntje. ik waardeer het juist dat je iets (legaals!)opzet voor de noordelijke vwscene! respect daarvoor!
|
|||
|
|||
Quote:
snap ik sander maar we zijn er al een half jaar mee bezig en we hebben geen draai boek dus we beginnen totaal op 0 we hadden 3 juni al gepland met de lokatie waar we heen gaan en ja als er dan iets gedaan word op de zelfde datum door lucht gekoeld ja das pech hebben maar wie weet in latere tyden we gaan dit eerst probeeren we zien wat de opkomst is |
|
||||
|
||||
natuurlijk daarom heb er juist zoveel respect voor, omdat je er achter de schermen al lang mee bezig bent. ik zou er zelf de tijd (en misschien de moeite, eerlijk=eerlijk) ook wel niet voor hebben. wat zeur ik ook, hulde voor je inzet. en wanneer het ook is, ik ben er gewoon bij!
|
||||
|
||||
Quote:
Is de afstand een beetje te doen om heen en weer te rijden? Komen we idd gewoon naar beide toe! Het is ook een heel geregel en om dan de datum nog te verschuiven is nog meer geregel. Meeting van de Keverclub begint al om 10.00 uur vaak, als de 'Fryslân' meet in de middag begint ist zeker te doen! Succes met de organisatie
|
||||
|
||||
ik meende in burgum gerk (manege?)
|
|||
|
|||
Ik wil ook wel ff langswaaien
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt en datum verzetten doen we niet en kan ook niet meer en ja rijperkerk en bergum ligt niet ver uit elkaar en wij zijn ook de hele dag geloof ik ( was de planning wel ) dus mooi heen en weer cruisen water en air fryslan toch nog een beetje |
|
||||
|
||||
Burgum-Ryptjerk is best te doen, collone! Wil beide niet missen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja das een goed plan! 's ochtends vroeg kevermeeting en dan 's middags ofzo naar de manege? Even in collonne vanuit burgum daar heen rijden ofzo.
|
||||
|
||||
Of 1 auto in Burgum neerzetten en de andere in Ryptjerk en zelf een meeting beginnen in Noardburgum
|
|
||||
|
||||
We hebben weer iets om naar uit te kijken! "
Én mooi in de buurt!
|
||||
|
||||
ja dat mag ook wel eens we vliegen bijna heel nederland door om bij meetings te komen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
benelux edwin nu maar hoopen dat heel de benelux ook eens naar ons komt zou zijn |
|
|||
|
|||
mooi een meeting dicht bij.