![]() |
|
||||
|
||||
![]() de golf edition one 8v is total loss en dus wordt hij in onderdelen verkocht hieronder een lijst met vraagprijzen:
alles in kleur lc3u -net gereviseerd schakelmechanisme met rekeningen 60 euro -diversen schakelaars -tussendemper bosal jaar oud 35 euro -hoofdremcilinder 30 euro -achterlichten 20 euro -stuurhuis bekrachtigt 20 euro -set spiegels manueel 25 euro -brandstofpomp 20 euro -dynamo 8v 30 euro -achterlichten zijn orgineel gti dus zwart/rood en gaan weg voor 20 euro vraag gerust als je iets zoek wat er niet bij staat Last edited by vwlunatic : 18-01-2007 at 20:52. |
|
||||
|
||||
![]() plastik kappen van de binnenkant van de wielkas...heb je links en rechts nog mits ze heel zijn en niet afgesleten...??
|
|
||||
|
||||
![]() linkse heb ik en rechtse is beschadigd
|
|
||||
|
||||
![]() zijn wel van g60 spatborden weet niet of daar verschil in zit met gewone?
|
|
||||
|
||||
![]() wat is er geschadigd? slijtplekken van het wiel? Barsten?
|
|
||||
|
||||
![]() edward van 1 kuip is er een bevestigingsoogje uitgescheurt
|
|
||||
|
||||
![]() opgeschoond
|
||||
|
||||
![]() Misschien had ik het al gevraagd maar heb je nog een dunne lijstenset of delen ervan te koop!? SVP antwoord per PB.
|
|
|||
|
|||
![]() heb je het edition pookje nog daar heb ik wel belang bij ''
gr willem |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi hoi ik heb nog een dunne lijsteset liggen zijn al glad gespoten ik hoor het wel als je er belang bij hebt gr willem 06-21885605 |
|
||||
|
||||
![]() ook nog goede achterschokdempers liggen? zo ja, prijs?
|
||||
|
||||
![]() @ gti-power ----> nee helaas niet liggen
@ j.l. tuning ----> nee helaas ook niet meer |
|
||||
|
||||
![]() up
|