|
|||
|
|||
Roken Golf gti
mensen kheb een vraagje
kvindt dat mijn golf gti erg rookt als die koud is maar ook als die warm is, eerst dacht ik aan de koppaking, maar de uitlaatgassen roken niet echt naar koelvloeistof en was ook niet wit. heb toen compresie gemeten maar dat was ook allemaal goed. dus nou zat ik te denken aan het injectie systeem. dat die te veel benzine afgeeft .Omdat de bougies ook veel roetaanslag aan zitten Heeft iemand mischien een ideee |
|
||||
|
||||
Laat je ontsteking afstellen dan?
In de winter roken auto's over het algemeen sowieso meer. Maar zodra goed warm, dan valt het wel mee. |
|
|||
|
|||
de ontsteking staat goed, dat is het probleem niet
|
|
|||
|
|||
Kleprubbers!!!
Of gewoon condens in de uitlaat |
|
|||
|
|||
wat voor kleur rook is het het???
blauw?? zwart?? wit?? |
|
||||
|
||||
Ga er maar van uit dat het de kleprubbers zijn dit is geen onbekend probleem !!
|
|
||||
|
||||
Het is inderdaad wel handig als je erbij verteld wat voor kleur rook eruit komt.
Wit is Koelvloeistof verbruik. Blauwe is olieverbruik. Zwart is de mengsel samenstelling niet goed. |
|
||||
|
||||
Klinkt als kleprubbers......
|
|||
|
|||
jah de kleur van de rook is een beetje blauw. maar als de klepprubbers niet goed zijn krijg je dan ook veel koolaanslag op je bougies
|
|
||||
|
||||
blauw is waarschijnlijk klepsteelrubbers, ik heb ze laten vervangen afgelopen zomer. Nu rookt ie helemaal niet meer.
Ik was 170 euro kwijt geloof ik, viel me nog mee, ze hadden er wel bijna 4 uur voor nodig. |