|
||||
|
||||
probleempje golf 2 (probleem is nog niet opgelost!!!)
Ik heb een golfje 2 1300 gekocht uit 1988, maar nou heb ik een klein probleempje: zo nu en dan slaat mijn auto ineens uit. Het maakt niet uit of de auto nu warm of koud is, en na een paar minuutjes wachten kan ik ook weer gewoon starten en verder rijden......
Iemand een idee wat dit kan zijn????? Last edited by boefje : 17-12-2006 at 20:41. |
|
|||
|
|||
Het kan de ontsteking zijn, of de bougies.
|
|
||||
|
||||
Klinkt als een kapotte hall-voeler. Vaak voorkomend probleem bij dat type!
|
||||
|
||||
en wat is een hall-voeler ????????
|
|
||||
|
||||
Dat is een gedeelte in je onsteking. Deze is hoogst waarschijnlijk kapot. Heb hetzelf ook gehad.
|
||||
|
||||
niet de beroemde sigaar van carburatie motoren?
|
|
||||
|
||||
en zijn die hall - voelers los te bestellen??
|
|
||||
|
||||
het spijt me zeer maar zoveel verstand heb ik niet van motoren.. graag simpeler uitleg..................
|
|
||||
|
||||
Is het injectie of carb dan?
Hall voelers zijn los te bestellen, maar kosten niet weinig. Een complete onsteking van de sloop, zal goedkoper en sneller zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
dat weet ik toevallig...... het is een carburateur |
|
||||
|
||||
valt ie ook al uit direct na starten enzo.....als je in elk geval je gas los laat??
|
|
||||
|
||||
zit geen enkele vorm van regelmaat in helaas.....
|
|
||||
|
||||
ok, dan zal het niet zijn wat ik denk.
|
|
||||
|
||||
Kans is heel groot dat het de Hall voeler is. Heb je een toerenteller in je auto? (zal wel niet aangezien het een 1.3 is)
|
||||
|
||||
Quote:
nope.. zit helamaal niks aan luxe in |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig een ontsteking van het merk Dusalier?.....dan van de sloop een Bosch halen, heb je verder geen problemen meer.
|
||||
|
||||
he hoi,
nadat de ontsteking is vervangen door een andere ontsteking (bosch) is het probleem helaas nog niet opgelost.. wat zou het dan kunnen zijn? groetjes |