#101
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto's
Klinkt super ! |
#102
|
||||
|
||||
Het meeste is ondertussen gebeurd. Wat nog moet is de kabelboom, de meters en de schakelaars in het dashboard en afwerken. Alle ruiten zitten er nu in en zijn (inclusief de voorruit) van kunststof.
Voor foto's (de laatste 8 zijn nieuw): http://www.mijnalbum.nl/Album=4OFFYVOG
__________________
www.viktoria-station.de |
#103
|
|||
|
|||
Very nice
Heel wat superieur materiaal gebruikt in deze golf Ik zie dat jullie niet met de kabelgeschakelde bak werken... speciale reden voor ? Nochtans wel met hydraulische koppeling... Het pompje die nu van boven af de koppeling bedient, van waar komt dat ergens als ik vragen mag ? |
#104
|
||||
|
||||
Het pompje is (net als veel andere delen) door Marco zelf gemaakt. En voor de liefhebbers nog 14 extra foto's aan het album toegevoegd: http://www.mijnalbum.nl/Album=4OFFYVOG
__________________
www.viktoria-station.de |
#105
|
||||
|
||||
dat pompje heeft dat ook een snelle opbrengst ofzo? zeg maar dat je de koppeling maar heel licht hoeft te bedienen en hij dan al volledig aanspant?
|
#106
|
||||
|
||||
Superproject!
|
#107
|
||||
|
||||
Ja echt zeg, superproject. Ben inderdaad ook benieuwd naar de gedachte achter de bakkeuze?
__________________
Quote:
|
#108
|
||||
|
||||
Damn, wat zal dat ding als een blok op de weg liggen en hard gaan! Super gewoon
|
#109
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat het schakelen met stangen wat directer gaat als met kabels. Neem aan dat de bak ook wel aangepast is aan het vermogen? En dan bedoel ik niet alleen het differentieel.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#110
|
|||
|
|||
Super
__________________
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar |
#111
|
||||
|
||||
een stangschakeling kan ook heel direct en dan kan je ok super snel schakelen als je alle armpjes aanpast zoals hun dat ook gedaan hebben.
dus ja, verder zal het mij benieuwen of ze wat extra's verstevigd hebben buiten het dif om enzo, ik denk persoonlijk van niet, maar je kunt je ook afvragen of dat ook nodig is. op een circuit komen er niet snel echte piekspanning zoals je die bijv met rally rijden wel hebt. |
#112
|
||||
|
||||
Respect .. echt 1 van de dikste projecten die ik ooit gezien heb
|
#113
|
||||
|
||||
Wanneer kunnen we deze bolide in actie zien?? Lelystad??? Jammer dat golf club overijsel niet meer bestaat,was altijd wel de seizoens start .
|
#114
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk eerder de nurnbergring.
__________________
Passat 35i 1989 |
#115
|
||||
|
||||
Quote:
Nürburgring is het.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#116
|
||||
|
||||
Quote:
En daarbij, kom je de echte Nurgburgring niet op, het is meer de Nordschleife waar je op rijdt... (oude Nurgburgring)
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#117
|
||||
|
||||
Quote:
I know...
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#118
|
||||
|
||||
Quote:
I never said you didn't
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#119
|
||||
|
||||
Quote:
that´s true
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#120
|
||||
|
||||
Quote:
Onzin! Er zijn genoeg mogelijkheden om ook op de Grand Prix Strecke te rijden, o.a. door middel van de dagen van de DSK. Daarnaast is er heel af en toe (o.a. Pasen 2005) de mogelijkheid om zowel op de Nordschleife samen met de Grand Prix Strecke te rijden. Als je de echt oude Nurburgring bedoeld, dus Nordschleife en Sudschleife dan heb je gelijk, en wel om de simpele reden omdat hele stukken van de Sudschleife niet meer bestaan door landherinrichting. Maar dat heeft dus meer mee te maken dat het gewoon onmogelijk is, en niet een kwestie van er niet op komen. Sorrij voor de vervuiling, back on topic .....
__________________
www.viktoria-station.de |