|
||||
|
||||
Hey Ruud!
Nou,dat word weer een super auto! Zekers met zo een dik blok erin... Nu maar hopen dat er een mooie oplossing is voor je,zou wel geweldig zijn!!!
|
||||
|
||||
biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bitur bo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..b iturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturb o..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bi turbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo ..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bit urbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo. .biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bitu rbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo.. biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bitur bo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..b iturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturb o..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bi turbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo ..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bit urbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo. .biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bitu rbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo.. biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bitur bo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..b iturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturb o..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bi turbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo ..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..biturbo..bit urbo..biturbo..
|
||||
|
||||
ja ruud ik zeg ook gewoon BITURBO, maar dan wel die 4.2 liter ....
|
||||
|
||||
Quote:
die is al verkocht. (maar de advertentie staat er nog op) |
|
||||
|
||||
Hmmz ik zou ook voor Turbo gaan. Genoeg ruimte achterin die Frido hahaha
|
|||
|
|||
Heej mijne loopt inmiddels ook R32 met Vr6 kabelboom !
Mocht je meer willen weten mail me dan ff of neem contact op met www.zeypveld-autosport.nl die heeft em lopend gemaakt voor me voor niet al te veel geld. P.s. chip komt idd van FH technic vandaan ( frank waar ze het hier al eerder over haddden ! ) |
|
||||
|
||||
bedankt, ik zal wel eens navraag doen.
gr ruud |
|
||||
|
||||
je kunt ook voor megasquirt injectie kiezen ben je voor een 700 euro klaar incl ontsteking en kabelboom.
|
|
|||
|
|||
gezien je je auto toch nog uitelkaar hebt liggen is het natuurlijk ook gaaf om een compleet R32 4-motion systeem er in te hangen. en daar weet ik wel een adresje voor
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat gaat niet lukken, want de motor licht achter in |
|
|||
|
|||
Quote:
die van zeypveld-autosport is idd erg handig, zeker met 6 cilinders inbouwen/ombouwen. Zag daar pas geleden een golf mk2 staan met R32 motor erin, wijs! grtn yal grtn yal |
|
||||
|
||||
Damn, ik lees dit nu pas. Ik zie wat hele sterke prijzen rondvliegen, maar het zou wel een mega interessante ombouw zijn. Wow...