|
|||
|
|||
G60/16V/diesel versnellingsbakken
Ik heb nog liggen:
-G60 remmerij+voor en achterwiellagers 50,- -16V versnellingsbak golf 2 40,- -Diesel versnellingsbak golf 1 35,- -GTI golf tank 15,- -GTI achteras 25,- -Dikke inlaat KR 16V incl gasklep 50,- -Aandrijfassen dikke homokneten 100mm 60,- Voor interresse mail me ff. mk2@home.nl gr. Zippo Last edited by Zippo : 04-04-2007 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Hoeveel versnellingen heeft die dieselbak in z'n vooruit? KM stand ook bekent? En prijs
|
||||
|
||||
16V kabelboom is dat die van de kr?
zo ja wat vraag je ervoor
|
|||
|
|||
Quote:
Geen kilometerstand bekend, en ik weet niet heoveel versnellingen deze heeft |
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij wel... hoe kan ik dat zien!? Mag je zo ophalen |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je even op de onderkant moeten kijken, kun je de bakcode aflezen. Als j dan vervolgens naar www.doppelwobber.de gaat kun je de bakcode opzoeken (bij getriebe, van Golf Mk2 of Mk1) en als je de code hebt gevonden in de lijst kun je daarachter o.a. zien hoeveel versnellingen hij heeft en wat de bakverhoudingen zijn. De koppeling en vliegwiel van een G60 hebben die dezelfde maat als een KR/PL? En geen pedalenbox erbij of wel? |
|
|||
|
|||
Quote:
Pedalenbox heb ik er ook bij! Denk niet dat de koppeling etc past van een kr op een g60. G60 is hydro en kr is kabel qwa koppeling. |
|
||||
|
||||
Waar af te halen ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Enschede! |
|
||||
|
||||
Wil je ook verzenden?
Ik wil het spruitstuk wel van je overnemen dan. Of je zou een beetje in de buurt moeten zitten, maar ik ga ervan uit dat je met Holland Noord of zuid bedoeld, en niet Nederland...
|
|||
|
|||
G60 remmerij,met of zonder goede ABS sensoren? (G60 is toch stnd. met ABS?)
|
|
|||
|
|||
boite
Als het een 5-bak is wel intresse voor de diesel boite
|
|
|||
|
|||
Dag Heren!
Je kan mij altijd ff bellen voor meer info! Stuur me ff een pb |
|
|||
|
|||
heb je die versnellingsbak voor 16v nog? is deze goed?
|