|
||||
|
||||
caddy van '89 te koop
voor een kennis:
Hierbij de foto's van de caddy. Gegevens: apk tot 14 april 2007 km.stand : 255000 km afgifte deel 1 : 04 december 1989 Met de vorige apk : nieuwe handremkabels alle metalen remleidingen vervangen remblokken voor . Vraagprijs € 1000,00 Mijn telefoonnummer 06-53454945 Jan Pullen. jan p. hier op het forum... |
|
||||
|
||||
Zit er geen motor in?
|
|||
|
|||
staat op de oprit, moest even onder de lantaarn staat ivm te weinig licht voor de foto.
er zit trouwens een 1.6 diesel in. |
|
||||
|
||||
Kan die opbouw er evt ook af?
|
|
|||
|
|||
opbouw kan eraf , gekit
zal wel goed vastzitten, is in '89 zo geleverd |
|
|||
|
|||
Heeft deze wagen veel roest?
Welke aandachtspunten aub? |
|
|||
|
|||
De caddy heeft zover als ik het kan bekijken weinig roest, wel op de lasnaden van de b-stijl . De laadvloer is goed, alleen het tussenschot is minder.
Verder zijn de wielkuipen in de laadbak ingedeukt, moest vroeger rollen vervoeren en die willen wel eens gaan schuiven. Verder heeft de caddy geen aandachtspunten. Wil je meer weten over de caddy kun je me mailen of bellen(wel met nummerweergave), kan niet altijd de telefoon opnemen. Zal dan z.s.m. terugbellen. Jan P. Oja de bekleding van de bestuurderstoel is versleten, je kan er van mij nog twee stoelen van een golf sc bij krijgen. Last edited by Jan P. : 14-12-2006 at 18:47. |
|
|||
|
|||
caddy is verkocht kan een slotje op.
|