|
||||
|
||||
Geinig polootje!
|
|
||||
|
||||
Haha foutje dan over die veren.... En als er een schroefset onder komt dan krijgt de hele auto een beurd, auto ga ik dan rollen, spatborden uitrollen, velgen opknappen en noem maar op.
Maar eerst ff nu zo laag mogelijk leggen, en nog wat mooier maken door middel van uitlaat, interieur etc. |
|
||||
|
||||
Gister avond de auto weer op de brug geweest voor het verlagen, wat ik al zei de auto was eerst 80 mm rond om. Helaas was dit aan de achterkant net iets veel van het goeie, daarom heb ik destijds andere veren eronder gezet om de auto achter wat omhoog te halen. De auto werd toen 80mm voor en 40mm achter. Dit stond natuurlijk nergens naar. Gelukkig had ik op de schokbreken nog een aantal verstel mogelijkheden, dit heb ik (we) gister dus gedaan, en de auto is nu achter 60 mm verlaagt. Dit ziet er al een stuk beter uit..
Foto's zal ik zo snel mogelijk posten |
|
||||
|
||||
beetje varieren met veren, als het goed is straks, never change a winning team..
schroefkitjes voor polo's zijn duurder dan polo's
|
||||
|
||||
joo dude...!!
ziet er goed uit hoor..!! maare zijn dat mijn broers oude velgen..? (dus heb jij ze van ronald gekocht?) greetz rob |
|
||||
|
||||
hey rob
dude??? Ja zijn de oude velgen van bard... Zien er helaas niet zo mooi meer uit na ronald, maar ze worden opgenknapt |
|
||||
|
||||
Quote:
het is barT niet mooi meer uit wattan? ze waren als nieuw toen ze de deur uit gingen |
|
||||
|
||||
ja klopt, toen bart ze er nog onder had waren ze super . Ronald zal er wel niet zuinig genoeg op zijn geweest . Maar goed ze worden opgeknapt
|
|
||||
|
||||
Van de week nieuw setje knipperlichten gekocht. Staat zeer mooi.
mmm word toch eens tijd dat ik weer eens een aantal foto's ga posten |
|
||||
|
||||
Quote:
Je zegt het zelf al kom op met die foto's |
|
||||
|
||||
Ey Siem
De nieuwe knipperlichtjes doen hem goed
|
||||
|
||||
Foto's, Foto's !!!
En dat heeft een naam als fotograaf in Haaksbergen groot te houden !! |
|
||||
|
||||
haha
tja slecht he... zou zo snel mogelijk ff batterijen fiksen voor de camera. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Polo verkocht
Volgende auto wel zeker een VW |
|
|||
|
|||
he siem al in gedachten welke model?
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik na lang sparen straks een golf mk1 kan kopen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
na de winter mag je de mijne wel kopen heb een ouwere model op het oog |
|
|||
|
|||
Een golf 1 is een hele goede keus!