|
||||
|
||||
Oke top, dan moet ik me ff een paar spuitbussen aanschaffen :p wel eerst grondlak eronder neem ik aan.
|
|||
|
|||
Quote:
hebben wij niet gedaan, wel eerst goed ontvet en de beschadigingen lichtjes gladgeschuurd. primer is mischien wel beter, ik durf het niet te zeggen. succes ermee! |
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit
|
|
||||
|
||||
leuk mk1 ! velgjes staan hem veel beter dan die 15 inch
|
|
||||
|
||||
hey tommie,
Ik zag je berichtje op mijn thread . Heb er wel belangstelling voor, maar dan wel hoe hij er nu bij staat. Wat is je vraagprijs? gr siem ________________ vw haaksbergen |
|
|||
|
|||
hej siem,
de golf moet eerst de winter overleven en dan zien we wel maar jij bent dan de eerste ________________ vw haaksbergen[/QUOTE] |
|
||||
|
||||
mmm De winter overleven, is de auto in zo'n slechte staat dan ..
Ik hoor het dan wel... gr siem |
|
||||
|
||||
die velgen staan er erg gaaf onder
|
|||
|
|||
velgen vind ik inderdaad een verbetering
@siem: mn golf in slechte staat?? vind ze maar eens zo ( ik heb er nog een extra blok bij dus kan weinig mee gebeuren...) dank voor de leuke reacties |
|
||||
|
||||
was ook maar een grapje ... Nee vind je mk1 echt strak. Succes er verder mee. En ik wacht af ..
gr siem (sms anders een keer terug ) |
|
|||
|
|||
Quote:
sms terug? of is dit weer een grap |
|
||||
|
||||
heb je geen smsjes van mij ontvagen .... Dan zal ik wel een verkeerd nummer hebben ...
Mijn vraag was namelijk of je ongeveer wist wanneer je de auto weg wilde doen en wat ongeveer je richtprijs word, want ik kan wel gaan wachten, en dat heb ik zeker wel voor zo'n vw over, maar als hij mij te duur is tja dan heeft dat wachten ook niet zo veel zin ... Maar daar komen we wel uit denk ik ... Gr Siem |
|
|||
|
|||
Quote:
je hebt pb |
|
||||
|
||||
Quote:
Wees er nog ff zuinig op he |