|
||||
|
||||
hehehe, die gapende gaten, moet je ff doorheen kijken
Donorvloer ligt klaar om geplaatst te worden, dus zie je er straks hopelijk niks meer van Ik heb idd geen as-steunen |
|
||||
|
||||
Weer een stukje verder, reservoirsteunen en accubak weg
en de andere kant van de wielbak nu ook zover klaar. Alle slechte stukken in de laadbak zijn nu weg. Nu nog de puzzelstukjes die erin komen op maat maken en dan kan er gelast worden ;D ;D ;D Andere achterklep gister ff voor het eerst gepast, en ben zeeer tevreden ;D Klep is helemaal recht en niet doorgezakt, moet m alleen ff iets bijstellen bij het ophangpunt links. Daar moet ie iets dichter op de laadvloer komen, dan loopt het kleine kiertje helemaal evenwijdig De oude klep was zo doorgezakt, dat als ik een foto zou nemen net als de laatste, zou je mijn voeten door de gigantische kier kunnen zien. haha |
|
||||
|
||||
stukje bij beetje valt alles op zijn plaats
|
||||
|
||||
De kabelboom ga ik straks op deze manier leggen:
Denk dat dit de beste en makkelijkste oplossing is, alleen een beetje link met oxidatie, dus goed intapen |
|
||||
|
||||
als je de kunststof binnenschermen monteerd.. dan blijven ze wel droog
|
||||
|
||||
Jah die komen zeker terug, scheelt zeker een hoop.
|
|
||||
|
||||
Zit misschien te denken om de parafan ook maar te verwijderen, maar brengt dit nu problemen met zich mee? Naar mijn idee is het alleen voor de afwatering en zou het niet uit moeten maken of ie er wel of niet zou zitten, of zie ik iets over het hoofd?
|
|
||||
|
||||
T is weer een tijdje rustig gebleven in dit topic, helaas heel erg druk met stage. Nu toch een andere auto moeten zoeken
En het is............... een cabrio geworden 8) De bank kan plat, dus ik kan m mooi gebruiken als klusauto om de caddy op te knappen, dit gaat dus de daily worden Nieuwe linnen kap, geen roest, metallic blauw volgens mij heliosblauw, nieuwe bandjes, verlaagd, alarm enz.. 1600 blokje Ga m morgen ophalen : Kenteken is ook grappig, begint met SH-G : Sander Hendricus Gerardus, heel toevallig Paar dingen ga ik er aan doen, onderlipje voor, chromen biesjes op de bumpers, amerikaans formaat nummerplaatjes, chromen grilletje voor, originele achterlichten weer terug denk ik. Die kreeg ik erbij, dus ja. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd M8! Kunnen we straks samen gaan Golfen als we gaan beunen aan de andere auto's...
Ik kom snel kijken naar je nieuwe ride.
|
||||
|
||||
Dat gaan we ckers doen Bert
|
|
||||
|
||||
Zo..... even het topic weer uit het stof gehaald
Het heeft een tijd stil gestaan, maarja de meesten hier kennen dat En nu het weer bijna begint te vriezen ga ik er weer aan beginnen (ideaal) Maar goed... stukjes voor in de laadbak zijn nu klaar: Deze stukken worden in de laadvloer gezet. Een gedeelte gaat tussen de wielbak en laadvloer door naar beneden zodat het gelast kan worden in de wielkas even een reminder: hier komt het dus te zitten Last edited by Caddy_Sander : 09-11-2006 at 20:41. |
|
||||
|
||||
Let effe op dat de vloer verrot is waar de balk van links naar rechts loopt.
Die balk zit vlak boven de as. De achterkant is achter deze balk erg lang en knikt daar op de lassen waardoor de lassen scheuren en gaan roesten. Het is een bekend probleem dus ik zou het nu alvast eruit zagen als ik jou was dan hoef je dat volgend jaar niet meer te doenEn de naadjes in de B stijl gaan altijd roesten,dichtlassen is het beste advies,de roest komt daar van binnen uit en komt altijd hoe goed hij nu ook lijkt. Succes |
|
||||
|
||||
Deze stukjes bedoel je? Die zijn er namelijk al uit. Of bedoel je een grote strook over de hele lengte van de dwarsbalk (breedte van de laadbak dus)? Ook de naadjes van de B-stijl zijn al gelast. |
|
||||
|
||||
Zo, het bakkie staat in de primer
Morgen de 1e laag in kleur |
|
||||
|
||||
Goed bezig sander!
|
||||
|
||||
Eerste laag in kleur:
|
|
||||
|
||||
Uiteindelijk bleef deze lak niet goed hechten op bepaalde plekken. Ik had ontvet met wasbenzine en dat had ik moeten doen met thinner.
Alles er weer afgehaald en maar gelijk gekozen voor alu paint, vanwege de veel mooiere kleur en betere hechting. En zie het resultaat: Last edited by Caddy_Sander : 04-12-2006 at 18:30. |
|
|||
|
|||
gaat de goeie kant op Sander, gaat goedkomen...
|
|
||||
|
||||
Bling bling.... hihi
|
||||
|
||||
Netjes hoor!!
Blijft ook gaaf zo,n caddy 1.