|
||||
|
||||
Quote:
Ja was geen probleen alleen wacht ik al een paar weken op de stelschotels
|
||||
|
||||
Quote:
Heb zo ff geen foto´s van de wielen. 13" is het staal . Zijn gewoon rond moeten nog wel ff gespoten worden zitten nog geen banden om maar die zijn wel ff te regelen.
|
|||
|
|||
ronde velgen jah??? mmm was op zoek naar vierkante
|
|
|||
|
|||
He joris jij hier??
nog nieuwe updates? |
|
||||
|
||||
Hahah,ik vind hem wel cool hoor!!
Nu gaat hij ook steeds meer rat lijken... Gewoon mat bruin rollen ofzo..
|
||||
|
||||
Hahah echt een vet project...
Hij mag alleen nog wel wat lager
|
|||
|
|||
even weer wat updates!!
Talbot spiegels Gekocht hierbij de fotos van 1 kant voor: Na: jajaaa sinterklaas heeft wat gebracht De amerikaanse achterlichten tadaaaaaa ze zitten erin Nou het airbrush zit ook op de spullen voor de audio inbouw Condensator plaatjes versterker Ook is de nieuwe subwoofer binnen :p nog geen foto van :P Momenteel is de rolkooi in bestelling en komen er chromen achterklepveren aan :P zie hier de filmpjes van de rat: http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYx.MOV http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYy.MOV |
|
||||
|
||||
ziet er hééél mooi uit, zit al een hoop moeite in die auto
|
|||
|
|||
dank je, klopt idd maar is nog niet af :P
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
wooooow die is vet, wat kost die en waar is dat te koop?
|
|
|||
|
|||
De rolkooi is besteld Het is een zwarte die alleen achter
in de auto zit, er zit een enkele dwasbalk in, geen kruis dus:P Hopelijk is die snel binnen Dan kan die erin:P De dempers van de achterklep waren niet helemaal meer top. Ze kregen de klep wel open maar meer ook niet, alleen op de hoogste stand bleef die staan :S Vandaar dat ik nieuwe heb verkocht Dit keer verchroomde De oude!! De nieuwe!! Gemonteerd!! Zoals ik laats al had aangegeven, heb ik de spullen voor de audio allemaal gekocht en deels laten airbrushen! Daarom ben ik nu begonnen met het inbouwen van de audio!! Als eerste natuurlijk een nieuwe radio aangeschaft! hahahah lekker oldskool :P Dit is nu mijn radio, de oude van mijn meisje, ik moet nog een keer een mooie aanschaffen. De echte radio zit dus in het dashboardkastje weggewerkt!! Het geheel is bekleed met jutte!! Als eerste ben ik begonnen met het trekken van de kabels naar de kofferbak voor de versterker De fotos hierna heb ik nie meer gemaakt :oops: Nu de kabels er laggen kon ik beginnen met de echte inbouw. Vandaag heb ik de bodemplaat gemaakt waarop de versterker en de Basskist komt te staan. Hier komt de plaat op te liggen. De mat uitgetekend op MDF! En tadaa erin! Binnenkort ga ik weer verder!! |
|
||||
|
||||
Vet project!
Gaaf om te zien hoe creatief je bezig bent |
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je |
|
|||
|
|||
vandaag weer verder geweest met de adio. Ik heb vandaag
de tweede bodem gemaakt!! hieronder komt de versterker te liggen en de kabels!! Eerts balkjes waar de tweed plaat op komt te liggen. Uitzoeken hoe en wat :P De tweede plaat uitgezaagd En de twee platen op elkaar, daar tussen komen dus de kabels te liggen en natuurlijk de versterker En de subwoofer en versterker plek gekozen, dit zal ik de volgende keer uitzagen, en dan kan de boel worden bekleed en geinstalleerd worden |
|
|||
|
|||
Quote:
goe zet je die onderste plaat vast op den auto zelf? |
|
|||
|
|||
die is strak op maat, door iets aan te drukken valt die tussen de corrosore zeg maar,
en zit die wel vast, en straks met alles erop weegt het ook wel genoeg om te blijven liggen. |
|
|||
|
|||
aja zo
ps ken je mij niet? chris16v van op mk2 grt |
|
|||
|
|||
oow ben jij dat, jaah dat topic van jij heb ik paar keer doorgelezen
maar pfffff respect wat een werk. Is er een onderdeel niet vervangen? :P Last edited by vinyard : 05-01-2007 at 10:28. |
|
|||
|
|||
Bij de bovenste plaat moesten de gaten voor de Subwoofer en
de versterker nog uit worden gezaagd!! De uit te zagen delen. Het begin is er :P Dat is 1! En tweeeeee :P Me in actie :P De plaat op zijn plek! Het eindresultaat tot nu toe!! Nu kan ik beginnen met de zijkanten te gaan maken!! en de plaats te bekleden, tevens moet ik de spullen nog aansluiten Teven een leuk detail in de auto aangebracht!! |