|
|||
|
|||
Golf 2 in zeer mooie staat!!! Verlaagde prijs!
Iepz folks.
Hierbij verkoop ik met spijt in mn hart mn golfke. Here we go: Golf 2 'C', 1.3 van 12/1986 175.000 Km's Uitzonderlijk goede staat van de carrosserie (nu ja, hier en daar minieme krabbetjes) Zeer zuining (ongeveer 625Km met een volle bak) De wagen is niet door de keuring vanwege een rotulle (kniegewricht?), dit kost 12.5€ Alle door mij gekende schade aan de wagen is een deukje achteraan (foto) De deurrubbers moeten vervangen worden De zijlijsten moeten terug mooi gekleefd worden (foto) De bestuurderszetel is gescheurd in het midden (foto) Het interieur is semi leer, in het blauw. Foto's: De laklaag, nog in zeer goede staat De schade, door mij gekend: En de kilometerteller en dashboard natuurlijk Goed. Wat moet dat kosten? Wel, mijn vraagprijs is verlaagd! 500€. Ik heb wel ook intresse in een wissel met een Golf 1.8. Mensen die intresse hebben, kunnen me steeds een PM sturen, of Email via steve-walschot at pandora.be. Greetz!
Golf Mk2 Gti 8v Last edited by sagrath : 15-12-2006 at 17:52. |
|
|||
|
|||
De wagen heeft inderdaad een belgisch kenteken
|
|||
|
|||
up
|
||||
|
||||
interieur is semi leer? dat is een grapje of niet?
|
|
|||
|
|||
Verlaagde prijs! 500€, MOET weg
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is de advertentie een grapje In zeer mooie staat mijn 1.3 hok is nog netter