|
|||
|
|||
Jordi's rat
zo zat hiet eens rond te kijken en dacht laat ik mij eens aanmelden
nou dit is dan mij auto toen ik hem kocht zag hij er zo uit en toen zij we hem maar gaa rollen en Tommie (opastyle) nam het rollen heel letterlijk en na ook de uitlaat mee en toen was die klaar na een week sleutelen en rollen en na een middagje winkelen bij kees sanspeed zag die er al heel anders uit zoals meer stickers en natuurlijk andere velgen en toen is er een tijdje niks meer aan gebeurd is alleen een imperiaal opgekomen en nog een paar pinstripes zo dat was het dan wel weer en ik zal jullie op de hoogte houden als er nog wat aan gebeurd greetz jordi |
|
||||
|
||||
Welkom en nette bak geworden ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Ik zie ook dat die brulpijp eraf is. Leuk karretje zo!
|
|
||||
|
||||
Zonde van die vorige lak... Hij zag er netjes uit zoals ie was, ander uitlaatje en je was klaar geweest... Of was -ie slecht?
|
|||
|
|||
jah de lak werd wel slecht
kwamen puntjes op de motorkap die je er niet meer af kon krijgen kleine inbraakschade enzo |
|
||||
|
||||
Quote:
't zag er anders netjes uit op de eerste foto . Heb verder niks tegen ratstyle hoor, vind ook deze erg leuk, maar dacht alleen zonde van 'n nette auto . Maar zo ziet -ie er ook leuk uit ! Wat ligt er eigenlijk voor motor in, en heb je nog foto's van 't interieur?
|
|||
|
|||
er ligt een 1300i motor in
nee heb zo geen goede fotos van het interieur maar komt nog een andere interieur in komt weel orginele stoelen in zitten nu kuipstoelen in |
|
|||
|
|||
Hallo daar,
heb nog een mooi plaatje voor u succes ermee, en zet eens een keer die orginele stoelen erin anders gaan ze in de mijne Greetz Tommie |
|
||||
|
||||
Quote:
dat dacht ik ook maar ziet er zo ook goed uit Oh ja, en welkom uiteraard |
|
||||
|
||||
leuk bakkie hoor....
Vic
|
||||
|
||||
En nog 1 uit Haaksbergen?
Hoeveel zitten er eigenlijk hier op het vf die uit Haaksbergen komen? Rene (tiefleger) |
|
|||
|
|||
haaksbergen?? bah :P doe mij maar Goor hehehehe
|
|
||||
|
||||
haa jordi jij ook hier
hebbe we ff mooi gefixt in dat weekje top auto..! zoals teun de opa al zij ff de orginele stoelen fixxen en deze verkaufen en s bocht uitlaat eronder |
|
|||
|
|||
Quote:
goor is goor |
|
||||
|
||||
Die pinstriping is ook op iemand anders zijn auto te doen? zou wel gaaf staan op de CL
Last edited by Dasher : 01-12-2006 at 20:44. |
|
||||
|
||||
mooi auto'tje , wat voor bandjes heb je om die rm's getrokken ??
|
|||
|
|||
Quote:
daar zitte 165/50/15 banden omheen getrokken |
|
||||
|
||||
Auto staat er zeer netjes bij, veel succes er nog mee
|
|
||||
|
||||
het blijft een topper..!!
|
|
||||
|
||||
Mooi ratje en de stikkers doen het em
Heb er zelf ook al 2 gehad en zou da nog wel eens willen ...