|
|||
|
|||
Quote:
well, I try..
|
||||
|
||||
inderdaad! vet om te weten.
Nogmaals bewijs van een nederlands kwaliteits vw forum...! |
|
||||
|
||||
Mijn vader is er helemaal gek van en is naar 1 op zoek,maar kan geen nette vinden,als iemand nog een weet...............Liefst een chrome edition,die van marktplaats kennen we al maar was niet echt netjes.voor het geld.hij wil er 4500 voor hebben.
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb je hier niet gezien |
|
||||
|
||||
Ik heb er weer eentje gevonden. Wie neemt contact met hem op en nodigt hem uit om op het forum langs te komen?
http://auto-diversen.marktplaats.nl...D&df=1&p=7&fta=
|
|||
|
|||
kvind dat egt 3x keer nixdat ding bah bah
|
|
||||
|
||||
De bouwwijze van een apart chassis maken onder een zelfdragende constructie deed Dangel ook onder de Peugeot 504, en later de 505.
Filmpje http://www.dailymotion.com/video/xg...dangel-dans-une Nu bouwt Dangel nog Berlingootjes om, maar dan zonder extra chassis. Op de site www.dangel.fr vind je meer. Zeker als je het Franse menu opent, en Frans kan lezen. (Ik niet dus ) Greetz Ron
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je bij mijn vader zijn ,die heeft gekeken. |
|
|||
|
|||
even uit het stof ....upje voor de country
Last edited by voklswien : 21-10-2007 at 07:37. |
|
||||
|
||||
Hier vlakbij zie ik de laatste tijd een zeer mooie grijze Country rijden........zal die man ook eens op de site wijzen
Zijn super auto's
|
|||
|
|||
Quote:
Wrong. De golf 2 county heeft niet dezelfde carros als een gewone golf 2. Hij heeft dezelfde carros als een golf 2 syncro-4x4. Kofferbak bodem is ook hoger. Tunnelbak is hoger. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus een gewoon G60 4 deurskoets op een buizenframe. Maar wel leuk, ben er vroeger eens achter aangeweest, maar toen moesten ze nog 18000gulden kosten. Dus werd het een gewone 1.6 GTD interkoeler Evenzoeken op Marktplaats levert 3 hits op. Waarvan 1 chromeedition ! http://www.marktplaats.nl/index.php...26fta _ind%3D1
|
|||
|
|||
Quote:
Gewone g60 4deurs heeft geen hoge kofferbak bodem he. En een country heeft geen geplakt voorraam |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, er zijn ook G60 syncro 4 deurs gemaakt. En een gelijmd raam of met raamrubber is geen verschil in koets.
|
|||
|
|||
Quote:
Vind jij een 4deurs G60 syncro een gewone koets dan Ik wou dat ik 1 had |
|
|||
|
|||
Rijdt er hier in de buurt wel één
en ken die jongen ook wel goed, maar hij heeft hem puur om mee te jakkeren in de blubber Toen ik voor het eerst onder de kap keek vond ik het wle raar dat het blok zo diep ligt. En de kofferbak is weer zo hoog, hahaha Rare auto's Wel leuk is dat de achterbank ook hoofdsteunen heeft! Zal dat een standaard voorbereiding zijn in elke MKII achterbank????
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat zijn plastic geleiders die moet je in het frame plaatsen. Daarna kun je steuen monteren.
|
|||
|
|||
Quote:
ze rijden super , lekker stevig . iets wat je niet verwacht van z'n hoog op de poten staande auto |
|
||||
|
||||