|
|||
|
|||
Golf Country Eigenaren Gezocht
Ik ben een zoektocht begonnen naar mede eigenaren van de VW Golf Country.
Anyone here? Grts, Patrick
|
|||
|
|||
de vriendin van "the saint" heeft er één
|
||||
|
||||
twee leden van de GCCNL hebben ook een Country, zijn ook lid van de Country club zelfs en onlangs nog op een meeting geweest in Duitsland. Van 1 weet ik dat hij nooit op internet zit, als je contact wilt mail me jouw nummer maar dan bel ik hem wel, kan hij contact opnemen met jou als hij daar zin in heeft.
|
|||
|
|||
Cabrio Addict: PM
RickGT: Heb The-Saint een PMetje gestuurd ThanX Patrick
|
||||
|
||||
ook al een country in de buurt jammer dat ik de auto van mede forummers nooit tegenkom op de weg
|
|
|||
|
|||
Quote:
kom je toch eens lang in Bakhuz'n....mede VW'ers zijn altijd welkom hier!
|
||||
|
||||
gister bij de albert hein in heerenveen stonden 2 countrys...een groene en een blauwe
|
|||
|
|||
Quote:
Hij heeft hem verkocht... hoe kan je dat nou doen... ik ben verdrietig, I need a hugg maarja, hoop dat The Saint er een mooi autotje voor terug krijgt.
|
|||
|
|||
Quote:
Neem aan dat je ze vast hebt gezet met een wielklem en gewacht tot dat de eigenaren terug kwamen om hun te verplichten zich hier te melden?!
|
||||
|
||||
kom er hier in de buurt genoeg tegen.. als ik naar hallum ga zie ik er ook altijd wel 1 of 2
|
||||
|
||||
Bij garage Gebr. De Jonge in Emmercompascuum staat ook een donkerblauwe. Ik denk dat deze van een monteur is daar, maar weet het niet zeker.
|
||||
|
||||
Hier in Sittard reed ook altijd eentje rond, een groene. Ik weet van wie die was, maar ben me d'r niet zeker van of ze hem nog steeds hebben.
In Driebergen reed er ook altijd eentje rond, ook een groene als ik me niet vergis. Ik moet daar nog ergens een hele slechte foto van hebben geloof ik. Ik zag hem altijd tanken bij de BP op de Hoofdstraat. Edit: foto gevonden.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 29-11-2006 at 13:24. |
|
||||
|
||||
Nog nooit begrepen die dingen...
Staat nu alleen de koets hoger op de bodem? Of hebben ze echt meer bodemvrijheid? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hebben meer bodemvrijheid. De koets zit volgens mij niet anders op de bodem dan bij elke andere "normale" Golf. Het is niet net als bij een Kever een auto die uit een losse bodem en kastje bestaat he... Maar vooral ook 4WD.
|
||||
|
||||
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
ze hebben syncro.. geen 4wd
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn excuses, Synchro.
|
||||
|
||||
Maar de motor ligt toch dieper in de motorruimte?
Waar is tie opgehoogd dan? Draagarmen? Veren? Of zit de koets hoger op de wielophanging? Quote:
Wist ik ook wel |
|
|||
|
|||
In hoogwoud rijd er ook 1 rond een zwarte
|
|
|||
|
|||
Quote:
De country is een normale golf, maar dan met een extra buizen frame eronder welke gemaakt is door Steyr-Daimeler-Puch in Oostenrijk. Door dit buizen frame staat de auto hoger op zijn pootjes (oeps, beentjes,....'t is immers een edel-auto!) tevens is de motor ophanging deels gemonteerd op dit buizenframe om een 'low center of gravity' te behouden wat weer goed is voor het 'offroaden'. een standaard golf heeft (correct me if I'm wrong) 14 cm bodemspeling en de country 23cm. ook zijn er hogere schokdempers gemonteerd om meer grip te houden tijdens het terrein rijden (grotere veerweg uitslag), zo kan er dus een max/min verhouding tussen voor en achteras van 45cm berijkt worden. Door het extra buizenframe is de auto enorm stijf en worden alle vitale onderdelen beschermd tegen stenen etc. Ook heeft men berijkt door het verhogen van de auto, dat de stijg/daal hoek van de auto in het terrein ongeveer 38% voor en 42% achter is. (al is het motor vermogen voor zo'n hellingshoek veel te laag!). bijgaand een artikeltje over de Country, waarin alles misschien wat duidelijker is. (als je Frans kent tenminste) grts, Patrick
|
||||
|
||||
wow...dat zijn pas feiten! super post man!
|