|
||||
|
||||
De Grawo op nieuwe slofjes
Hé, hé, het is vroeg Sinterklaas. Het lange wachten op m'n velgjes is eindelijk beloond.
Vandaag met de ManiJack de slofjes geprobeerd. Zitten lekker, zien er nog beter uit. Achter volgt nog. Er was geen dopje 45 of ring voorhanden om de kroonmoer los te maken. Ach ja, woensdag opnieuw proberen. Oud: en nieuw: Het enige is alleen nog uitvogelen welke naafdopjes er het beste bijpassen. De nieuwe gekleurde of de, in zelfde artic silver meegespoten, originele. |
|
||||
|
||||
Ik vind het echt super uitzien
|
||||
|
||||
Blijft goeie combi, een bus of die Porsche velgen, beter als Cup velgen!!!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit,
Als ik je bus zo bekijk had ik de zilvere kapjes erin gedaan. Dan is het mooi strak en zonder poespas net als de rest van de bus. Bij gepolijste porsche wielen vind ik de gekleurde dopjes wel altijd mooi staan. |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
||||
|
||||
Heel mooi
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien leuk om te vermelden dat het hart Artic Silver is gespoten en de rand is gepolijst. Beide opties blijven mogelijk dus. De bandjes zijn voor 195x50 en achter 195x55. Bedankt voor de complimenten trouwens allemaal. |
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit
Zou ze idd zilver maken de dopjes, past denk het best.
|
||||
|
||||
gewoon de gedetaileerde naafkappen erop houden, staat 10X mooier dan de hele grijze. Je doet de velgen er niet onder omdat het zo mooi bij het plaatje past maar omdat ze zo mooi zijn, dus gedetaileerde kappen!!!!
|
|||
|
|||
trommels en schijven voorzien van nieuwe steek of spacers er tussen??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat vroeg ik me ook net af... |
|
||||
|
||||
voorvelgen 7x15 et52 met een 25mm adapter (5x112 -> 5x130), en achtervelgen 7x15 et23
op verboorde (naar 5x130) flenzen en trommels.
|
|||
|
|||
en wie kan dat en verkoopt dat
soory voor offtopic...maar het staat zo%^#$%^@$^%!@ mooi da'k dat ook wil |
|
||||
|
||||
Quote:
3 keer raden ....... Zie de post van de man die de uitleg gaf!
|
|||
|
|||
aha nou pm me maar even hoe dit in z'n werk gaat aub?
thx |
|
||||
|
||||
Kleine update,
de achtervelgjes zitter er ook onder. Alleen passen er achter met de huidige stand van zaken geen naafdopjes op. Oftewel spacers proberen met langere bouten of een stukje van het draadeind van de as en een stukje kroonmoer af zagen . 1e optie is om eerst bij Area51 de spacers met langere bouten te proberen. Zagen kan altijd nog. Ja, ja, ik weet het. Pictures komen eraan. @Djoek, PM Area51 en hij kan het je uitleggen. (ook kwa kosten en tijd) |
|
|||
|
|||
Ja ik weet dat ze komen maar toch... ik ben ook helemaal wild van deze velgjes dus!!! |
|
||||
|
||||
Rustig Pogo .. maandagavond hebben Ronald en ik langere tapeinden gemonteerd, en een 5mm spacertje.
Naafdopje past nu net, en 1 kant is nu ook klaar, maar voor de andere kant mistte ik een lang tapeind
|
|||
|
|||
Ik moet wel lang wachten op die foto's he!!
|