#241
|
||||
|
||||
GAAF ik hem net bekeken en vind het erg dik allemaal en die kleur is ook erg mooi, ik zeg vooral zo door gaan
Groeten Coen |
#242
|
||||
|
||||
vandaag mijn lader weer opgehaald.
ik stond erbij toen Arno hem weer in elkaar zette, het zag er allemaal weer prima uit . (Zoals Arno al dacht, is het repareren dus gelukt) Nu nog even monteren, 1000km rustig aan doen en dan maar eens kijken of we het geweld op de weg kunnen houden. http://auto-diversen.marktplaats.nl...HeS1P&df=1&fta= Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 25-11-2006 at 12:55. |
#243
|
||||
|
||||
Heb ik dan toch zaterdag je busje in mijn achteruitkijkspiegeltje gespot? Ik zat effe niet op te letten en toen zag ik ineens een groene vlek... zag er wel stoer uit hoor.
|
#244
|
||||
|
||||
Quote:
het zou zomaar kunnen, ik heb zaterdag in Heesch wel een T2 brandweerbus gezien. Mooi he, met al die vw busjes op de weg
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#245
|
||||
|
||||
Quote:
Yes that was me! Ook leuk om er zo achter te komen waar ze dan vandaan komen |
#246
|
|||
|
|||
Graag gedaan paul.
En veel rijplezier!! Arno
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#247
|
||||
|
||||
Quote:
dat zal wel lukken, bedankt. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#248
|
||||
|
||||
[/QUOTE] Gaaf stuurtje. Kan je verklappen welk merk, en eventueel waar vandaan? top project trouwens. Lekker apart |
#249
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, is al meer naar gevraagd. Stuur zat er in toen ik hem kocht, ik heb het stuur van onder en boven bekeken maar geen merk of iets dergelijks kunnen vinden. Er is mij ooit verteld dat de claxondop van een spijl is, meer weet ik helaas niet. Gr, Paul
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#250
|
|||
|
|||
En de lader helemaal ingereden nu?
Arno
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#251
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Arno, nog 250km dan heb ik de 1000 er op zitten, kan ik eindelijk eens wat druk die motor in sturen. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#252
|
||||
|
||||
Nog foto's van dit gevaarte?
Vind hem super! |
#253
|
||||
|
||||
Quote:
deze thread staat vol met foto´s (meer heb ik er niet) en thanx, ik ook. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#254
|
|||
|
|||
zo heb m even gelezen van het begin tot het einde ........ pff cool MAN
veel pk met een oude kar is altijd super dat het nu een water gekoelde is boeiend! ik heb ook alleen nog maar goede verhalen over arno/polo3 gehoord dus dat komt wel goed met die lader nog effe 300 km inrijden en dan chippen?? en wil je de remmen nog wel gaan vervangen voor iets van een g60 voor of zo ? succes met je bussie |
#255
|
||||
|
||||
Quote:
ben ook heel tevreden over Arno, na het inrijden weet ik pas hoe 160PK in zo´n busje voelt. hierna beslis ik of ik ga chippen of niet, ik denk dat het niet nodig (verstandig) is de remmen blijven voorlopig origineel (ik ben van plan om veel gas te geven en weinig te remmen ). Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#256
|
||||
|
||||
that's the spirit Paul
michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. |
#257
|
||||
|
||||
Quote:
you know i mean
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#258
|
||||
|
||||
Quote:
Eindelijk is het zover, de nagelbijt periode zit er op en ik mag weer gas geven. nu met hoorbare lekage (niet eerder opgevallen omdat ik heeel rustig reed) 0,7bar . Vandaag op de terugweg van KWF samen met Michael86 een beetje op de openbare weg gespeeld, maar helaas mijn bus en Michael zijn kever zijn met dit weer niet op de weg te houden Wel was het een verassing voor de overige weggebruikers Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#259
|
||||
|
||||
Quote:
Mag ik vragen welke naaldlager (toplager) jij gebruikt heb om jouw G60 aan de priseas van jouw bak te koppelen? Ik heb namelijk een Kevertje en ik heb per ongeluk ook nog zo'n G60 blok liggen (lekker orgineel)... En zonder zo'n lagertje gaat het waarschijnlijk niet goedkomen ben ik bang. Nu wil ik deze (ff voorlopig) achterin de Kever lepelen, maar als ik een zaterdag naar de VW dealer gaat, dan staat de beste man mij waarschijnlijk vreemd aan te kijken. Oftewel, naar welke naaldlager moet ik vragen (type auto, audi 80,passat begreep ik uit een eerdere topic, maar welk bouwjaar etc...) Alvast bedankt! |
#260
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, nog een G60 projectje, . het naald lagertje dat ik heb gebruikt is het lagertje dat ook bij een type4 ombouw wordt gerbruikt (type4 in kever) of dit een lagertje is dat ook in een ander type auto gebruikt wordt weet ik niet (audi 80 zeker niet). de luchtgekoelde specialisten kunnen je in ieder geval zeker aan dit lagertje helpen, ik heb het bij www.deboxer.nl gekocht (adverteerd hier op het forum). ik heb wel mijn prise-as iets in moeten korten, ik weet niet of dit bij een keverbak ook nodig is. suc6 met de ombouw, maar; ff voorlopig (ik hoop het voor je)
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 23-01-2007 at 21:06. |