|
||||
|
||||
Hebje een foto van de schade?
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb je daarvan foto? kan het zo gauw niet vinden op TSW site. Alle optie's staan open wie weet zit er wel wat tussen in mij "aparte" smaak. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die hou je nog even tegoed van me. Zodra ik thuis ben +/- 17:30 zal ik de foto's posten van zoals hij was toen ik hem kocht. met schade foto's etc. (was niet om aan te zien) |
|
||||
|
||||
TSW Venoms!
|
||||
|
||||
Quote:
Wel benieuwd hoe ze eronder zullen staan. Denk wel dat ik ze gepolijst wil voor het beetje extra touch! Ga komende zaterdag langs velgenland even kijken wat die voro leuks hebben. |
|
||||
|
||||
Jurgen bedankt.
Als je voor de Extremere look gaat en je wilt de geschiedenis een beetje trouw blijven is dit de enige optie. Vind ik dan tenminste. Misschien gepolijst, zo heb ik ze tenminste nog nooit gezien...
|
||||
|
||||
Quote:
mwa ik had eersts zelfs het idee de hele front eraf te slopen en de bumper door te trekken tot de moterkap en anders koplampen etc. Maar vond ik zonde voor de golf look van 4 koplampen wat is erg mooi vind. Mocht iemand nog stiekem wielkast verbreders (kunstof) hebben liggen zijn die van harte welkom! rechtsachter is hij al weg, linksvoor zit een smalle kwam ik achter. Dus op zoek naar een setje. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niks mis met Bodykits dit is mijne:
|
||||
|
||||
apart......
|
||||
|
||||
ik vind m vreselijk! ben dan ook geen tupperware fan.. maar t is tof dat je m van de sloop haalt en er weer 'wat' van maakt
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker Last edited by Rutger : 23-11-2006 at 17:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
Moest ook gelijk aan TSW Venoms denken toen je zei dat je andere velgen erop ging fietsen Ideale auto voor als je tupperware-partys gaat bezoeken. Jammer van zo'n 16v, maar gelukkig ieder zijn smaak he Veel succes (en sterkte 16v )
|
||||
|
||||
eigenlijk hoort de voorbumper ongespoten wit te zijn
|
|
||||
|
||||
Welkom hier: Sorry maar ik dacht eerst dat jelle terug was maar die heeft geen golf 2
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Welkom hier! Je zal nog wel een sloot commentaar krijgen, want de meeste hier houden van een iets andere stilo. Maar ach, who cares! Succes met de verbouwing.
|
|||
|
|||
Gelukkig hebben wij idd ieder een eigen smaak....zou er niet aan moetten denken dat mijn auto er zo uitzag..maarja, dan had ik hem gelukkig ook nooit gekocht. Als jij maar blij bent met je Xtreme Look.
Veel suc6
|
||||
|
||||
Wat mij betrefd had de golf een beter einde gehad als ie op de sloop was beland.
Waarmee ik wil aangeven dat ik op z'n minst dezelfde smaak heb. Maar evengoed welkom hier.Het gaat tenslotte om het feit dat we allemaal vw-liefhebbers zijn en smaken verschillen nu eenmaal en dat is maar goed ook. Succes met je project groet, |
|
||||
|
||||
Welkom hier! Niet het beste forum om een extreme style te promoten,maar wel dapper dat je blijft posten. Tip: zorg eerst dat je auto technisch in orde komt en ga dan "investeren" in body veranderingen.
Succes iig groet |
|
||||
|
||||
Eerst...:
Quote:
...en dan: Quote:
Die bumper zit met vier schroeven vast, en kan in tien minuutjes worden omgezet. De schrotpers is blijvend. En hoe langer ik naar die foto kijk van hoe hij uiteindelijk moet worden, hoe beter ik het begin te vinden. Ik schaam me d'r diep voor trouwens. Een goede knappe ex-meetingbak kopen kan iedereen. Een wrak kopen en dat weer herstellen is wat anders. In welke stijl hij dat doet is aan hem vind ik.
|
||||
|
||||
Ik vind dit wel wat hebben En daar schaam ik me niet voor