|
|||
|
|||
ik heb nog een vento kap in de aanbieding zonder krassen schade. In het dragon green..... kun je hebben voor 75 euro..
|
|
||||
|
||||
Ja mooie prijs verkeerde kleur moet namelijk black magic hebben...
|
|
|||
|
|||
niks wat een likje lak niet kan oplossen.......
|
|
||||
|
||||
Mattig heeft het eerste type grill embleemloos geleverd, ze zijn hier helaas al een tijd geleden mee gestopt
|
|
|||
|
|||
ik heb nu ook een ventofront op men cabrio
|
|
||||
|
||||
Quote:
Netjes Heb je die grill zelf gemaakt? |
|
||||
|
||||
Quote:
mattig is toch k**t*-kwaliteit... dus das nie zo erg allemaal krom b-kwaliteit kunststof |
|
||||
|
||||
is er niet iemand die een vento heeft en wil ruilen met mijn golf front? mn kleurcode is LA9V, ik weet niet of een vento ook in die kleur geleverd is.
|
||||
|
||||
de mijne dan ook maar even.... haha
je hoeft met he ombouwen van een front of het nou vento of golf is... alleen maar een motorkap, grill, en twee koplampen meer niet.... Ik heb mijn oude motorkap en embleem loze grill nog, ziet er nog perfect uit mag je komen halen voor 75 euro... het is dan van een golf 3..... mijn oude front.... Last edited by Dennuz : 28-09-2006 at 17:26. |
|
||||
|
||||
en heeft niemand een dusty mauve vento front die wil ruilen tegen een golf 3 front
dusty mauve
|
|||
|
|||
of heeft iemand een witte vento en wil een witte golf3 neus dan houd ik me aanbevolen.
En voor zo'n "cult grill"moet je gewoon ebay.de regelmatig checken daar gaan ze wel us weg voor 3 tientjes. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal niet speciaals aan tenminste met embleem niet
|
||||
|
||||
|
|||