#1
|
|||
|
|||
16v in syncro
ik heb hier dus 2 golfjes 2
de ene is een 1800 syncro de andere een 1800 16v oettinger kan ik de oettinger in mijn syncro leggen?? waar moet ik op letten ?? |
#2
|
||||
|
||||
onderblokken zijn indentiek...dus je kan ook wel alleen je kop overzetten,
dus gewoon blok eruit en overzetten
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#3
|
|||
|
|||
mijn syncro is een carburator maakt dat iets uit of is dat hetzelfde
past de versnellingsbak erop of hoe moet je dat doen?? Last edited by schrauber : 19-04-2004 at 16:08. |
#4
|
||||
|
||||
Bak past, ik weet alleen niet wat je standaard visco af kan. Daar zou ik nog iets meer naar gaan zoeken. Qua brandstof moet je zorgen dat je allebei de brandstofpompen overzet op je syncro
Succes!
__________________
|
#5
|
|||
|
|||
ze vertellen mij hier juist dat ik voor de uitlaat 16g60 onderdelen nodig heb
en dat het voor de rest moet lukken als ik alles van de 16v meeneem en de koppeling van een syncro of gti 8v gebruik gaat precies niet zo vlot gaan als ik dacht is er soms iemand die ervaring heeft met zon ombouw |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Zet er anders een setje webers op als je geen electronica "gekut" wilt.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl Last edited by VolkswagenRacing : 19-04-2004 at 16:57. |
#7
|
|||
|
|||
die elctronica maakt niet echt uit maar die uitlaat lijkt me minder gemakkelijk te vinden
vwm downpipe - uitlaat collector |
#8
|
|||
|
|||
VWM collector zal je zo niet vinden, je kan een spaghetti van een Rallye bv kopen en daar andere flensen op laten lassen (no big deal) als je van plan bent flink gas te geven zou ik ook de bak en achterdiff+ visco van een G60 Syncro monteren.
|
#9
|
|||
|
|||
de motor heeft 150pk nu en er zouden nog wat paardjes moeten bijkomen dus kan ik opzoek gaan ......
en ik had dus niet gedacht aan de uitlaat nog tips |
#10
|
||||
|
||||
sidepipes... geen gekloot, gelijk opzij.... ghehehe
Misschien dat je met laten maken bij bijv. EPS niet veel duurder uit bent dan met het aanschaffen van e.e.a. speciaal VWM spruitstuk o.i.d. (en vinden lijkt me nog moeilijker)
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#11
|
||||
|
||||
I agree met MelG60, zoek een rallye of een G60 syncro spruitstuk en laat daar een andere flens oplassen. Dat is denk ik de makkelijkste/goedkoopste oplossing. Alhoewel deze spruitstukjes nou ook niet bepaald voor het oprapen liggen....
__________________
|
#12
|
|||
|
|||
nu nog iemand vinden die dat werkje voor me kan doen
als je nog tips hebt blijven posten want een 16v syncro lijkt me wel wat |
#13
|
|||
|
|||
kan ik ook men 1800 syncro uilaatcollector aan passen aan de 16v
|
#14
|
|||
|
|||
Ik bedoelde eigenlijk een aftermarket spruitstuk van bv RVS 304 of soortgelijks, gietijzer van een spruitstuk is moeilijk te lassen.
|
#15
|
||||
|
||||
Die van de 1800 Syncro past niet op de 16v.
@Mel, is inderdaad makkelijker lassen. Maar een ervaren gietijzer lasser draait zijn hand er niet voor om
__________________
|