|
||||
|
||||
Sorry Frank
Komt Frank (vwmk2driver) vanavond even wat spullen halen, blijkt zijn Golfje toch wel erg laag. Of mijn stoep erg diep. Bij het wegrijden achteruit van mijn pad, een grote kraak en de komplete voorbumper eraf gerukt. Shit zeg, de hele bumper springt er in een keer af en lag 20 cm voor de auto met de draden er nog aan. Het is wel te maken, maar wel shit.
Succes met repareren Frank. |
|
||||
|
||||
Dat is dan inderdaad laag zeg!
|
|
||||
|
||||
Even een foto
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Jezus!!! die klote oprit ook.....
|
||||
|
||||
Je bent gewaarschuwd!!
|
|
||||
|
||||
ja echt balen..hoop dat die er nog op te klikken is, en alan jij kan der niks aan doen hoor
maarjah ben wel een gti stuur en een collecters item schakelpook bal rijker volgende keer even beter opletten denk ik.. de rillingen trekken over me lichaam als ik het geluid weer terug hoor van die bumper, Last edited by vwmk2driver : 15-11-2006 at 22:54. |
|
||||
|
||||
Heb het ook weleens meegemaakt op een parkeerplaats zat de onderlip net over zo`n parkeer stoeprand heen. Zag me bumper ook een meter voor me auto liggen
|
|
||||
|
||||
ja ik reed heel rustig van de drempel af meestal gaat dat net wel met een hoop geschraap maar dit werd steeds erger had eigenlijk moeten stoppen maar had verwacht dat me wielen al wel van de drempel af waren maar niet en toen schoot hij werkelijk zo zon 20 a 30 cm er van af niet dat op straat bleef liggen ofzo maar echt hij schoot gewoon opzich best grappig als je er bijterug denkt.
hoop alleen nog dat die er weer op past straks, hij zit er net 4 maanden op ofzo gespoten en al. |
|
||||
|
||||
luuk.
meestal zitten de lippen ook los zodat deze in dit geval er uit schuiven maar bij mij heb ik hem vast geschroeft omdat ik het dus ooit 1 keer zo ben kwijt geraakt simpel weg schoof hij er af en ben zo weg gereden zonder onder lip. en 1 keer is hij er onder uit getrokken dus heb ik hem vast geschroeft maarjah nu zie ik het nadeel daarweer van, nu gaat de lip niet los, nee de hele bumper |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Pedaalemmer]Heb het ook weleens meegemaakt op een parkeerplaats zat de onderlip net over zo`n parkeer stoeprand heen. Zag me bumper ook een meter voor me auto liggen :
Dat heeft mijn vrouw ook bij mijn ouwe golf 2 gehad. Rene (tiefleger) |
|
||||
|
||||
moet je ook met smalle bumpers rijden en niet die dikke
|
||||
|
||||
Dan zit je gelukkig met je keienvanger op de grond.
Enne, welke onderdelen heb je nou gehaald? Stuur en pook ok, maar welke?
|
||||
|
||||
origineel gti stuur en gti versnellingspook bal van de golf 1 gti.
|
|
||||
|
||||
aii dat is minder..! ik zat laatst ook vast op een rand ergens.. en dan weer achteruit....
|
|||
|
|||
Heb het ook wel eens gehad met de achterbumper. Gewoon drempeltje afrijden. Maar die kon ik er gelukkig zo weer opklikken. Trouwens al meerdere keren gehad.
|
||||
|
||||
hoop dat mijne er ook zo op klikt maar denk het stiekem wel.
ga vanavond maar beginnen met het herstellen. overigens allan heb jij een broer die rino heet? |
|
||||
|
||||
Dat klopt.Klein wereldje he.
|
|
||||
|
||||
bumper zit er weer op.
alle me klipjes zijn wel lam heb er nu blokjes hout tussen geslagen zodat de klipjes niet meer naar binnen konden vallen. het beste is er helaas wel van af dus moet maar rustig op zoek naar een andere. en ja me vader dacht dat hij je wel kon. toen vroeg ik aan me vader heeft hij toevallig een broer die rino heet. je lijkt namelijk veel op hem en dat ik je voor het eerst zag van ver af dacht ik bijna dat jij rino was haha. ik kan rino van zon 8 a9 jaar geleden dat ik als klein mannetje vaak bij peetoom aan het rommelen was. |