|
||||
|
||||
Quote:
je weet dat ik die bus bestwil
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vroeg niet wat een oettinger is (duh), maar wat er Oettinger is aan dit blokje. Heb je geen idee van wat er in je blok gelepeld is??
|
||||
|
||||
Dikke bak Bartjuh!
Ben benieuwd naar de bus irl... maar hij wordt / is echt super!! Spreek je!
|
||||
|
||||
Quote:
Indd de meeste weten wel dat Oettinger een Tuner is, maar het is niet een alleen een tuner voor keverblokken maar ook voor watergekoeld....
|
||||
|
||||
Quote:
Niet meer voor kevers.........(tenzij je er een waterkoker in bouwt )
red alert; GET DOWN!!! Last edited by bugdaddy : 03-10-2006 at 06:40. |
|
||||
|
||||
gatver, weer witte vlekken op mijn scherm
kicken bus
|
||||
|
||||
ja joh heb een 7de zintuig ontwikkeld het spotten van panels....
dit is weer zo eentje... echt gaaf. Ben eingelijk benieuwd hoeveel panels er hier in nederland rondrijden. |
|
||||
|
||||
Zodan, da's een kreas buske zeg! Benieuwd naar de bus in het egt. Blok, velgen, en lak zijn al goed... nu de achterkant nog naar het asphalt.
|
||||
|
||||
extreem vette bus!!!!
|
|
||||
|
||||
hier nog wat foto's............
als de motor er is, zal het denk ik niet lang meer duren voordat deze mean-ass splitty het asfalt gaat opvreten
|
||||
|
||||
Logo is erg mooi geworden, Sven!!! Past er goed bij!!!
Nou maar wachten op de spullen van Creative...
|
||||
|
||||
Thnx dude!....ja het schiet niet bepaald op nee..........
|
|||
|
|||
sven
thanks for the piktures k heb vandaag weer effe gewerkt aan de bus remschoenen en rem cilinders,slangen gemonteerd. trommels er weer op wielen er weer op en weer op zn wielen gezet. achter helaas nog nada dak gepoetst all over shiny now remleidingen in aantocht. electra daarna en ik wacht nog steeds.....................op de rest van de onderdelen voor de irs ophanging. en dan blok erin en gaaaahaaaahhaaaaaaannnnnnnnnn |
|
||||
|
||||
Yo Bart!
'K heb hier nog 'n bak van je liggen met aandrijfassen......... Come and get it! |
|
|||
|
|||
Waar heb je de aanpassing van je vooras laten doen, of zelf gedaan ?
|
|
||||
|
||||
Goed besug Bart! Nice pix btw!
Ben echt heel benieuwd wanneer hij op het asfalt is late zakken... Spreek je snel weer!
|
||||
|
||||
Dit is echt een super geil bussie, hou ons maar op de hoogte...!!!
En de tekst op de bus is deens.. Suc7 ermee.
|
|||
|
|||
Quote:
ja ik heb alles zelf gedaan!!!! verlagen,dropped spindles,volledige creative engineering IRS ombouw etc gewoon veel luisteren en goed je huiswerk doen!! en lef hebben en er van genieten nog een paar weken en dan gaat de bus het asfalt op |
|
||||
|
||||
Pic updeet:
|
||||
|
||||
Omgebouwd naar 12v en blok erin: