|
|||
|
|||
Tommie's golf 1
mijn winter auto
golf 1 van 1983 1100 de voorlopige plannen: verlagingset is besteld andere wieltjes ( iemand nog 14'' te liggen? andere grill groeten Tommie |
|
|||
|
|||
zo de schroefset zit eronder :P alleen kan niet lager door de 15'' met dikke banden. maar wel beter zo
en rob bedankt voor het helpen, en voor de radio aansluiten groeten Tommie |
|
||||
|
||||
netjes hoor
als je nog een keertje van je achterklep af wilt hoor ik het wel ps: ik had ook van die brede 15 inchers eronder:
Last edited by ArjenE : 12-11-2006 at 20:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
was er met joun achterklep dan? joun wieltjes zijn mooi heb je trouns nog een grill over? met 2 lampen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Rob??? He's alive!
|
||||
|
||||
nee, sorry
ik heb alleen de originele grill liggen met de dubbele koplampen. maar enkele staan inderdaad veel beter... zie: http://i112.photobucket.com/albums/...reparatie11.jpg
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd enkele zijn veel mooier @Split52 sprekend he |
|
|||
|
|||
Leuke Golf opastyle! En die schroefset haalt hem mooi omlaag.
Met deze banden en de schroefset, lopen je banden dan nooit aan bij het inveren wanneer hij zo laag staat als op de foto? Zoveel veerweg heeft hij niet meer voordat de banden de wielranden raken. Of veert een schroefset minder in dan een normale verlagingsset? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ken het probleem. Kan ook niet lager met de 15'' BBSen die er nu onderzitten. Gelukkig worden die zeer spoedig vervangen door 13'' Cool golfje hoor! Viel spaB damit |
|
|||
|
|||
Quote:
zoals ik er nu mee rij loopt ie met t kleinste kuiltje al aan, als ik alleen er in zit daarom komen er ook 14'' onder met platte banden. kan die nog lager en loopt ie niet zo snel aan (hoop ik) de stugheid van de schroefset valt mee. ik kan m helaas niet in hardheid verstellen maar heb ik geen problemen mee. |
|
||||
|
||||
Zag je vanmiddag nog rijden
Ziet er goed uit |
|
|||
|
|||
Quote:
dankje, de joune ook ziet er ook goed uit mischien nog 14'' thuis liggen? |
|
||||
|
||||
Mooi golfje en met schroefsetje lijkt inderdaad veel beter.Wat voor schroefsetje heb je als ik vragen mag omdat ie niet zo stug veert.
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb supersport, maar helemaal oordelen kan ik er nog niet over, mijn voorwielen staan iets scheef (niet helemaal haaks op het wegdek). moet nog uitgelijnd worden en dat scheeld ook weer een stuk. maar dat wou ik tegelijkertijd doen met 14 inch wielen. supersport is over het algemeen goed om mee te rijden dus ik verwacht dat het allemaal goed gaat komen! en bedankt voor de positieve reactie |
|
||||
|
||||
hij word nog wel stugger hij ligt ook nog niet op de bumpstops..!
enne vette foto |
|
|||
|
|||
zo kleine update... 13 inch velgjes opgehaald en bumbers opnieuw gespoten. en weer ietsjes lager.
er komt nog een andere gril in en voor en achter 6mm spoorverbreders en een wasbeurt... groeten Tommie |
|
||||
|
||||
Ziet er al een stuk beter uit
|
|
||||
|
||||
Die groene Golf Mk4 die ik achter je bolide zie staan ken ik wel, doe de eigenaar maar de groeten (heb hem nooit in persoon gezien maargoed).
Mooi karretje man! Ik heb anders nog wel 14" bij 5,5" staal liggen. steek 4 x 100. Geen deuken en staaltjes zijn ook niet krom. Zonder banden dus mooi om te verbreden! Voor 35 euro mogen ze weg! |
|
||||
|
||||
netjes!! die wieltjes komen me erg bekend voor..lijken op mijn ex mahle wielen
|
|||
|
|||
danku voor de leuke reacties, wielen heb ik al. vorige week met moeite opgehaald in raalte. die golf 4 is van bart zal de groeten doorgeven
|