|
|||
|
|||
Hoi Jaco,
Welkom op het Volksforum. Mooie GTI heb je gekocht zeg! Je hebt smaak! Daar mag ik vast wel eens aan sleutelen Ciao Boudewijn |
|
|||
|
|||
Hey peepz,
bedankt voor alle props! Het is echt leuk om te merken dat ik niet de enige ben die mijn Golf GTI kan waarderen @Sponzer; De rode bies zit er sinds vorig weekend op. Ik wacht even af tot ik mijn auto netjes in de was heb, het droog is én overdag, zodat ik een mooie pic kan maken... Kan nog wel even duren dus Ik heb in dit PDFje gelezen dat de stripings waar Sponzer het over heeft, alleen op de GTItjes voorkomt die Wit, Zwart of Zilvergrijs zijn... Nou zag ik op mijn kenteken bewijs dat ie oorspronkelijk zwart is geweest, maar ik denk niet dat dat telt. @ArjenE; Die kruiskoplampen heb ik wederom via Boudewijn. Hij heeft namelijk ooit het plan gevat om zijn Golf I cabrio volledig te gaan restraureren. Wegens het gebrek aan tijd en ruimte heeft hij dit plan helaas moeten laten varen. De cabrio dient nu als donor-auto, want Bouder heeft de hoop opgegeven en gaat stukje bij beetje zijn vehikel ontleden en verkopen. Dankzij zijn verzamelwoede, heeft hij tevens een heel arsenaal aan spullen liggen die ik in bruikleen mag nemen - A-style kapjes - Witte knipperlichtglaasjes voor in de bumper - Verlagingsset - 13" ATS classics (welke hij handmatig aan het polijsten is...) - Ruitenwisser-motor - Accu-klem - Dikke onderlip (voor op de GTI wel te verstaan) - Spuitbussen met allerlei soorten reinigings/smeermiddelen - you name it.. @Type17; het is een effen lak, en ik denk dat Monacoblue nog het meest in de buurt komt. Sinds vandaag is mijn jongere broer ook VW-owner geworden! Hij heeft een Polo 1.3 aangeschaft met APK tot oktober 2007 voor een luttel bedrag van 750 euro!! Ik zal eens kijken of ik hem ook Volksforummer kan krijgen En wat die meetings betreft, you can count on me! Ok, ik wens u allen een prettig weekend. groeten van Jaco
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je misschien de code van de lak? Monacoblue heeft als code LA5D.
|
|||
|
|||
Zoals belooft een front shot zoals de Golf er nu bij staat...
Vanmorgen opende het wolkendek zich spontaan toen ik richting mijn auto liep. Ik trok een sprint terug naar mijn kamer om mijn camera te pakken en wist net voordat de wolken weer samenpakten, deze pic vast te leggen... en nog een shot van het stuurtje dat ik erin gezet heb: Nu voel ik helemaal iedere oneffenheid in het wegdek, maar daardoor neemt het rijplezier alleen maar toe Gij zijt gegroet...
Mijn jongensdroom: een Golf mk1 GTI... 20-10-2006: Golf mk1 GTI 8v ['83] Last edited by moisturiser : 12-11-2006 at 17:33. |
|
||||
|
||||
Hoi Jaco,
Echt een super golf I zeg... Absoluut.. Lekker laag en gewoon super... Complimenten en ga zo door zou ik zeggen! gr, ruben |
|
||||
|
||||
Ziet er heel netjes uit nu dat front.
Veel succes en plezier met de GTI |
|
||||
|
||||
is het niet een heliosblue.. dacht dat die dingen als zwart op kenteken staan
|
||||
|
||||
Netjes die rode rand
Is er een bies in gekomen, of heb je op de grille geverfd? Ben zelf niet zo'n fan van het stuurtje.... |
|
||||
|
||||
mooi, die rode rand!
|
||||
|
||||
Quote:
|