|
||||
|
||||
Bumpers met chroomstrips of toch normaal zwart
zit de laatste tijd beetje in een dubio. de bumpers die ik op me golf heb zitten zijn met sierstrips, maar deze zijn in zon dermate staat dat ze echt te lelijk zijn voor de golf. nou ben ik al een tijdje op zoek naar deze bumpers, (ook op ebay.de) maar nog niks gevonden. nu ben ik aan het twijfelen of misschien helemaal zwarte bumpers ook misschien wel mooi kunnen staan.
wat denken jullie? misschien dat de bumpers zwart de photoshops kunnen worden hier een foto van mijn golf:
|
||||
|
||||
Hoe jouw auto opgebouwd is zou ik
zeker voor de chromestrips gaan. Ik heb ff een snelle paint creatie gemaakt heb je tenminste een idee met zwart.(is niet het beste maar toch) |
|
|||
|
|||
Hoi levis
Er is bij mij geen twijfel over mogelijk, mijn mening is met chrome strip. En zeker bij jou MK1. Groet Patrick. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij een idee geven waar ik deze bumpers kan vinden? Ik zou die graag op mijn Jetta 1 hebben...
Last edited by snowfruit : 10-11-2006 at 11:19. |
|
||||
|
||||
Ik vind zwart mooier, maja, kwestie van smaak he?
|
|
||||
|
||||
Kwestie van smaak idd.
Ik zou gewoon doen wat jij het mooiste vind, niet wat iemand anders mooi vind, Persoonlijk zou ik voor zwart gaan |
|
||||
|
||||
Ik zou kiezen voor chroomstrip. Volgens mij kun je deze bumpers gewoon bestellen bij Brezan of Besbo automaterialen. Zij bestellen die dan waarschijnlijk bij Geevers in Veldhoven.
|
|
||||
|
||||
Met dat chroom om de ruiten en grill, zou ik gaan voor bumpers met sierstrips.
|
||||
|
||||
HELEMAAL mee eens!
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook voor de bumpers met chromen sierstrip gaan. Dat past zo goed bij de classic look van jouw auto.
De bumpers met chromen sierstrip zijn volgens mij niet meer nieuw te krijgen in het zwart (ook niet in imitatie). Ik dacht alleen in het grijs. Maar meerdere mensen hebben de bumpers besteld en zwart gespoten. Wat je dan overhoudt zijn prachtige nieuwe zwarte MK1 bumpers met chromen strips. Verder ziet jouw auto er echt supergoed uit. Mijn complimenten! |
|
||||
|
||||
cker chromen strips
johan |
|
||||
|
||||
waarom niet de chrome bumpertjes, moet je je portemonnee wat verder open trekken
maar het maakt je golf je wel helemaal af denkik zo
|
||||
|
||||
Zou wel idd blijven bij de sierstrips
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens of alle lijsten zwart of alles chrome
|
||||
|
||||
tja erg mooi dat chroom, maar als ze zo lastig te vinden zijn.. dan zal er ook wel een flink prijskaartje aanzitten. dan gaat het meer de kant op, hoeveel is het verschil je waard. kijk eens op golf1onderdelen.nl, ik geloof dat ik ze daar wel eens heb zien staan..
|
||||
|
||||
Quote:
MKI met chrome bumpers en grote achterlichten? Zou ik persoonlijk wat verdrietig van worden. Ik zou gaan voor de kunststoffen exemplaren met chroombies, omdat dit standaard is bij een GX-uitvoering!
|
||||
|
||||
ik zou ook zekers gaan voor de chrome strips! Hoort er gewoon bij.
Iemand trouwens een idee waar ik de chromen strips zelf kan halen (dus alleen de strip)? thnx |
|
|||
|
|||
Quote:
Dus als ik het goed begrijp word jij hier verdrietig van Arnaud. Ik bepaalt niet hoor, ik vind dit een super strakke MK1 met chrome bumpers. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Mooie foto van een MKI met grote achterlichten en chrome bumpers, PVPMKI !
|
|||
|
|||
|