|
||||
|
||||
En wie bestuurde die Green Hornet bak ? Bruce Lee
@ Klaas..sorry maar ik vind die plastice druipkaars erg cool .. Soort Optimus Prime op zijn oude grijze dag |
|
||||
|
||||
wat meer info over de DS
hij ligt gewoon op zijn reet, GEEn airride of hydrolics. custom chassis. corvet blok, achterwielaandrijving. mustang wielophanging aan de voorkant. http://citroenid19hotrod.blogspot.c...01_archive.html
|
||||
|
||||
Nice! AL is het wel echt typisch amerikaans!
|
|
||||
|
||||
en daar vind ik niks mis mee!
superauto's hoor, die lui kunnen wel auto's (ver)bouwen! |
|
||||
|
||||
Jammer. Die DS had ik veel liever gewoon origineel gezien. Die k*tamerikanen verkrachten alles wat oud is. Heb je eindelijk een roestvrije antieke wagen, verneuk je m vervolgens tot een auto die slechts eventjes hip is...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vind die Vlovlo wel erg cool hoor!!
En VW pakt ook weer erg fraai uit:
|
||||
|
||||
Quote:
nou ja, 1 DS meer of minder worden we niet slechter van toch? staan wel meer bijzondere exemplaren bij dan een doorsnee DS.. erg leuk zo'n DS, maar zolang het geen chapron of cabriolet of president is.. dan vertegenwoordigd het geen enorme historische en finaciële waarde.maar da's mijn mening.. dan liever een ge-pimped-te versie.... en hetzelfde geldt voor de amazon, doe mij hem maar zoals ie op de foto's staat ipv een volledig originele..(@ploon... zelfs met de zwarte wielen vind ik hem wel ok!) btw stond een van de vorige edities een geslamde Tucker tussen, één van de 51..now you're talking... |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo roestvrij wastie nou ook weer niet hoor Voor de rest sluit ik me geheel bij hajee z'n commentaar aan
|
||||
|
||||
Quote:
Damn !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Komt die remklauw nou door de velg heen??
|
||||
|
||||
Quote:
zal wel goed remmen dan denk ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Neen.
|
||||
|
||||
altijd weer de overtreffende trap..
monster mooie auto's..
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dat remt wel lekker hard, als je remzuigers gewoon tussen de spaken van je velg aangrijpen...
|
|
||||
|
||||
dan vergeet de abs maar. haha, wel lastig om dan te voorkomen dat je vlakke stukken op je band krijgt als je 200 rijdt.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij toch een dikke photoshop, want dat ziet wel heel vreemd uit...
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom roept iedereen bij een foto die er 'vreemd' uit ziet, gelijk dat het een photoshop is bekijk dit anders eens Over vreemd gesproken btw...