|
||||
|
||||
Winterslet
Deze kon ik niet laten staan voor 100 euri:
Met nog APK tot 7 januari... op 7 nov door de APK heen karren en daarna wieltjes, verlaging en andere prul die ik nog heb liggen eronder schroeven Als iemand nog wat leuks heeft voor deze rat?
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 31-10-2006 at 20:33. |
|
||||
|
||||
ff beetje aan de pomp prutsen en gaan met dat ding
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog een compleet gereviseerde 1.9TD AAZ met K24 turbo en FMIC liggen... dus wie weet
|
||||
|
||||
sow voor 100 euro is dat inderdaad een koopje, man man uit welk jaar komt ie?
|
|
||||
|
||||
Het Golfje is van 9-1986, dus precies oud genoeg voor de oldtimerverzekering
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 01-11-2006 at 10:42. |
|
|||
|
|||
Bedoel je niet oldtimer verzekering ipv oldtimer belasting? Oldtimerbealsting is pas als hij 25 jaar oud is. Dus ik ben bang dat je nog een kleine 5 jaar zult moeten wachten tot hij belastingvrij is. Dat neemt niet weg dat het een leuke aankoop is voor dat bedrag. Veel plezier ermee!
|
|
||||
|
||||
Beetje veel olie op het blok, is dat nog in orde?
|
|
||||
|
||||
1300 4bak???
als tie loopt is t een geweldig ding veel plezier dr mee |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, ik was nog niet goed wakker (mijn cab is wel belastingvrij ) Het blok loopt best aardig voor een 1.6D (met 5 bak ), de olie is de kleppendekselpakking die goed lek is... vd week ff vervangen en dan zal dat wel ver over zijn
|
|||
|
|||
of je douwt er gelijk die TDI in, lekker fluitent de winter door.
|
||||
|
||||
TD bedoel je...
Ik had er voor de revisie 124.8/244Nm mee op de bank, dus qua vermogen doet ie niet veel onder voor een TDI
|
||||
|
||||
super, dieseltje, rollen die handel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klepel en klok Een halve blik op het blok zou voldoende moeten zijn om te zien dat het een 'big-block'is.. (1600cc of meer) en een fractie van een seconde later zie je de dieselpomp..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad. En als je daarna de bak heel ff bestudeerd dan zie je ook dat het een 5-bak ipv een 4-bak...
|
||||
|
||||
125pk uit een td blok hoe heb je dat gedaan?ik heb ook nog een liggen die ik ga reviseren dan wil ik hem ook meteen aanpassen!
|