|
||||
|
||||
Goeie zaak Dree, weer een stukje dichterbij.
wat wordt het volgende object? Of heb je nog niks in gedachten? Ik moet nog een pre 67 linker achterspatbord |
|
||||
|
||||
Quote:
De lange voorklep! dan is de buiten boel kompleet! En ondertussen moet ik ook nieuwe kachel kanalen scoren... Dus naar die beide gaan we nu opzoek!
|
||||
|
||||
Quote:
Die voorklep moet ik ook nog en is moeilijk te vinden volgens mij. Kwestie van geduld. |
|
|||
|
|||
jammer. ze hebben mij alleen nog maar geld gekost, duizenden €. en heb er nog nooit, ook maar iets van terug gezien succes met de kever!
|
|
||||
|
||||
ziet er strak uit!
gaat zeker wat worden! En als je nog onderdelen zoekt pre 67! zeg het maar ik heb zat! cheerrrss martijn.
|
||||
|
||||
Gave wagen André, je had me een jaar of 2/3 terug er wel eens over verteld ja...
Zo zie je maar: oude liefde roest niet (figurative speaking ) Neem je de kever morgenavond mee?
|
||||
|
||||
Man wat heb jij een topvriendin!
De Kevert mag er ook wel zijn trouwens. Hoop dat 't allemaal zo wordt als je 't gepland hebt. In ieder geval veel succes d'r mee.
|
||||
|
||||
wat een rete cool verhaal! blijkt toch weer dat vrouwen hun nut in de samenleving kunnen bewijzen succes met je project!
|