|
|||
|
|||
motoruitlaat op polo 6n2 1.4 mpi welke???
zou graag een motoruitlaat op men polo steken maar weet niet goed de welke heb wel enkele merken te horen gekregen zoals devil, provic, dellor ofzo heb je er nog meer? en welke zouden jullie nemen??
grtz |
|
||||
|
||||
Ik zou de originele eronder laten zitten, is veel beter zo
|
|||
|
|||
maar hoe krijg ik dan nog zo een sportief geluid?
grtz |
|
||||
|
||||
Een supersprint einddemper bijvoorbeeld of je middendemper en tunneldemper verwijderen. Of een group A uitlaatlijn of...
|
|
|||
|
|||
heb al gekeken voor supersprint uitlaat en middendemper is al weg nu zit er een sebring onder maar is aan het sterven da beest en omda den ketel redelijk heel laag staat kom ik overal tegen met mijn uitlaat daarom dacht ik aan een motouitlaat is klein en fijn (denk ik) en maakt ook een mooi geluidje (denk ik?)
grtz |
|
||||
|
||||
maakt niet zoveel uit wat je koopt. gewoon een open demper pakken van een motor met 1000cc of meer.
omlassen en vlammen. ik heb een paar jaar geleden eens een Supertrapp uitlaat van een honda xr600 onder een civic gelast, dat stond wel gaaf... je krijgt ze tegenwoordig ook al speciaal gemaakt voor auto's... maar zijn best duur. meeste supertrapp uitlaten zijn van achter dicht, en hebben open schotten over het eindgedeelte van de demper. je kunt ook schotten toevoegen of verwijderen, zodat je het geluid aan kunt passen. |