|
|||
|
|||
GOLF 5 verkocht !!!
Merk :
VW Golf V Motor : - 1.6 16V FSI --> 6,5l/100km +- - februari 2004 - 37.000 km (enkel meetingwagen) - 115 PK - 6 vitesse - delen in koetswerkkleur - chrome oliepeilstok - chrome waterreservoir - chrome wisservloestof Velgen en banden : - Audi RS6 8x19 ET 45 (nieuw!) - Dunlop SP Sport FM 901 215/35/19 (nieuw!) - Binnenkant van de velgen in koetswerkkleur - Porsche ventielen Ophanging : - Custom-made BSS Airride systeem - 15 L luchttank - 8mm leidingen - middelgrote kleppen - standaard compressor Exterieur : - Ingo Noak bodykit - Achterbumper gecleaned - Voorbumper gecleaned - Zijlijsten - Ruitenwisser achteraan + emblemen verwijderd (ori bijgeleverd) - Jom voorgrill - Motorkapuitsparing dichtgemaakt - Zijspiegels in koetswerkkleur - Stootlijsten verwijderd - Klinken op maat gemaakt, sloten verwijderd - Klinkhotels dichtgewerkt - Chrome tankdop - Zelf samengesteld kleur Interieur : - Hoedenplank in leder overtrokken + logo FSI Scene erop geborduurd - Antraciet leder interieur - Zender pook - Raid Airbag-stuur 32 cm - Zender pedalen - Interieurdelen in koetwerkkleur - Wolfsburg Edition vloermatten ICE : - HU Pioneer AVH-P6500 DVD (touchscreen,dvd,mp3,cd,radio,...) - Alpine composet ** richtprijs 20.000 ** (maar kan nog overeen gekomen worden) Last edited by Vehicon : 12-10-2006 at 08:17. |
|
|||
|
|||
Eventueel ook ruil mogelijk met golf 2 Rallye (mits opleg natuurlijk)
Still 4 sale! *** 22.000 euro *** Last edited by Vehicon : 04-08-2006 at 11:28. |
|
|||
|
|||
Nog steeds te koop ...
|
|
|||
|
|||
Prijs overeen te komen
|
|
|||
|
|||
Nog steeds te koop ...
|
|
|||
|
|||
20.000 en zo mee te nemen !!
Last edited by Vehicon : 03-10-2006 at 15:07. |
|
||||
|
||||
Dit is geen normale standaard kleur!!! Wat voor speciale kleur is dit als ik vragen mag....
|
|
|||
|
|||
Quote:
het is een kleur die zelf samengesteld is door de carrosserie en mijn broer(vehicon) greetz mast |
|
||||
|
||||
Quote:
is het geen black gold pearl van house of kolor? mijn auto is in die kleur gespoten en lijkt (afgaande op de fotos) sterk op mijn kleur. |
|
||||
|
||||
Quote:
je hebt pb |
|
|||
|
|||
V nog steeds te koop ...
|
|
|||
|
|||
Kleur is zelf samengesteld door mezelf en mijn carrossier ...
Is GEEN house of kolor paint !!!! still 4 sale |
|
|||
|
|||
20.000 euro zo mee te nemen
greetz Vehi |
|
|||
|
|||
Verkocht !!!