|
||||
|
||||
Diversen Golf 1 *update*
JOM allu tankdop met 2 sleutels + afsluitring
Nieuwprijs €63,05 Mijn prijs €49,95 __________________________________________________ ________ Heldere achterlichten rood/wit VERKOCHT __________________________________________________ ________ Deurbakken Golf 3 aangepast voor golf 1 inc. roosters (niet op foto) VERKOCHT __________________________________________________ ________ Wiegers allu veerpootbrug VERKOCHT __________________________________________________ ________ Alles is in nieuwstaat ! Verzenden is mogelijk, verzendkosten zijn €6,20 Verzenden = geld overmaken, als het op mijn rekening staat stuur ik het op. Of af te halen in Assen Bij belangstelling graag mailen: maykel_rox@hotmail.com Last edited by Maykel : 19-10-2006 at 23:01. |
|
|||
|
|||
Pakketpost (tot 10 KG) kost tegenwoordig € 6,20 ipv € 5,50
|
|
||||
|
||||
Ik hoorde het, iig bedankt
|
|
||||
|
||||
Heldere koplampen smoke
VERKOCHT __________________________________________________ _______ Embleemloze gril, zitten gaatjes in voor booskijker (niet zichtbaar wanneer de motorkap gesloten is) VERKOCHT __________________________________________________ _______ Wiechers veerpootbrug, voor aan de onderkant Past ook op Sirocco 1 & 2 VERKOCHT Last edited by Maykel : 19-10-2006 at 23:02. |
|
||||
|
||||
Kick, aantal dingen zijn al verkocht
|
|
||||
|
||||
Veerpootbruggen verkocht
|