|
||||
|
||||
Sloop je kan ze ook wel van een Golf 2 afhalen
|
||||
|
||||
Quote:
Hij bedoeld die met houtnerf structuur in het plastic. Die zitten zeker niet op een golf 2. Last edited by evilnyntje : 14-09-2006 at 16:42. |
|
||||
|
||||
Ik dacht wat anders
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt ja die bedoel ik. Iemand idee? Grtz! |
|
||||
|
||||
nog te bestellen bij de dealer.
|
|||
|
|||
Quote:
Allright, thanx! |
|
|||
|
|||
Oke mannen, ik heb even jullie hulp nodig bij 2 dingen.
1. ik mis de raamgeleider/rubber van linksbinnen (bestuurderskant), het zou volgens alles zoeen moeten zijn als wat aan de buitenkant zit, je moet hem in die 3 clipjes klemmen/schuiven. De enigste rubber wat ik nog over heb is er een die precies hetzelfde is als die wat linksbuiten zit. Rechts klopt alles, dus ik snap het even niet meer, want hij past niet linksbinnen. Ik wou dus een nieuwe halen maar weten jullie welke ik moet hebben? Deze heb ik dus over, maar die past niet en is het zelfde wat aan de buitenkant zit: 2. Boven op de deur zit er normaal ook een rubber toch? deze loopt dan tot net achter het driehoek raampje. Is dat soms deze? Kwa lengte klopt het wel en ik heb er 2 van.... Hopelijk kunnen jullie me verder helpen! Grtz! |
|
|||
|
|||
Eerste vraag reeds opgelost, nu mijn 2e vraag nog...iemand??
Ondertussen heb ik al 3 wielkasten voorzien van tectyl. Morgen ga ik de tankdop e.d. weer monteren en beginnen aan de laatste wielkast te tectyleren. Daarna nog wat dingen aan het interieur doen, rubber plaatsen, voorstoelen plaatsen, dashboard kastje plaatsen, radio plaatsen (de originele). Dan de chrome bumpers monteren, hoeken erop zetten, stootlijsten erop zetten, dan nog proberen de chroom biezen in de ruitenrubbers te krijgen (tips zijn welkom), de lampjes voor de achterste nmrplaat verlichting monteren en als laatste het typeplaatje monteren. Als dat allemaal gedaan is komt er een professional die de wagen eens heel grondig met top-producten gaat reinigen,e n vervolgens de hele wagen gaat polijsten. Daarna is het een kwestie van garage platen regelen zodat ik er mee naar een kennis kan rijden om daar de co te meten en alles even na te kijken alvorens ik en afspraak maak bij de o zo gevreesde RDW invoerkeuring. Thats it for now. Grtz! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu even een vraag aan jullie, ik wou dus de vulpijp weer gaan bevestigen en de tankdop.
Nu heb ik zoeen soort dikke schuimrubber met 3 gaatjes in, dus ik vermoed dat die tussen de vulpijp en de carroserie moet (vanbinnen) dan vanbuiten zoeen ronde ring (plakring) en dan de dop? of moet er nog meer tussen of op? Grtz! |
|
||||
|
||||
als ik me goed herinner, had ik die rubber tegen de carros, met daarachter een plaatje ook met 3 gaatjes, en dat zat over de vulpijp, dat was het denkik
|
|
|||
|
|||
Oke thanx!
Dan nu nog een leuk raadseltje; Een eigenaardig elektronisch probleempje......... normaal is het voor de ruitenwisser hendel zo; -stand 1 (hendel helemaal omlaag) interval -stand 2 - neutrale stand (wissers uit dus) -stand 3 - snelle stand -stand 4 - snelste stand Nu dus bij mijne; -stand 1 (hendel helemaal omlaag) interval -stand 2 -snelle stand (waar ze normaal dus uit zouden moeten staan) -stand 3 - snelle stand -stand 4 - snelste stand Als ik mijn lichten aanzet dan springen de ruitenwissers ook aan, op stand 3 (vermoed ik) Kan iemand me hier mee helpen? Want dit is natuurlijk redelijk irritant. Dan nog een klein elektronisch probleempje; Normaliter als je de handrem op hebt staan dan brand dat rode lampje, en als je hem omlaag doet gaat et uit. Zo was het bij mij eerst ook, dus het functioneerde goed, maar nu heb ik er gister es een stukje mee gereden en sindsdien blijft het lampje van de handrem branden ook al staat de handrem af. Grtz! |
|
||||
|
||||
auto staat op dit moment te koop op dit forum
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27537 |