|
||||
|
||||
Aircooled Cruise Night - 3 oktober 2006
Volgende week dinsdag is het weer zo ver...
De 23e Aircooled Cruise Night in Zevenhuizen (Z-H)!!! Iedereen is weer welkom vanaf een uurtje 6 (voor het eten) en een uurtje of half 8 voor de meeting! Meer informatie, een routebeschrijving en foto's van vorige ACN's zijn te vinden op: www.AircooledCruiseNight.nl
|
||||
|
||||
Denk dat we weer wel even komen kijken en natuurlijk wat eten en misschien ook nog wel een glaasje drinken.........
|
|
||||
|
||||
Gezellig!
|
||||
|
||||
kom ook wel even buurten.
nog wel 't e.e.a. aan mijn chassis kop wijzigen want ik word nu helemaal gek dat ik bij het minst geringste vastloop bij een opstaand randje in het wegdek. is er hier iemand die zijn chassis kop weleens heeft gewijzigd om nog wat bodem vrijheid te creëren? heeft iemand weleens sleetjes onder zijn vooras geplaatst? zodat je wat meer over hoppels glijdt dan keihard bonkt?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet het wel zeker da we da ff doen!!!!!! ;p Deze x rijd ik wel met je mee en laat de Kubel maar eens een x thuis |
|
||||
|
||||
Word ik er gelijk afgestuurd als ik met mn Golf 1 GTI aan kom hobbelen?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
meerijden kan niet je zal toch zelf moeten rijden dan met mijn kever. Want anders kan ik geen biertje nemen ( in de skihut) |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor! Meeste waterkoelers zijn volgens mij ook welkom, ben ook al regelmatig met een waterkoker (TDI) geweest vanwege de afstand. Jouw '84-er GTi mag dan helemaal niet weggestuurt worden!
|
||||
|
||||
Klopt, waterkoelers zijn ook welkom !!
Zeker aan het begin en aan het eind van het seizoen komen er een hoop luchtgekoelde rijders met hun "winterride" langs, puur voor de gezelligheid ! Dus ook golfjes, jetta's, vento's, passat's enz enz zijn welkom Ben ook weer van de partij, waarschijnlijk met 2 kevers én spijlbus
|
||||
|
||||
ik ben er ook wel weer een keer bij, ik hoop met mijn eigen kever, als ik hem nog ff gauw door de apk krijg. Anders rij ik wel met toby mee, kan ik lekker buizen drinken
|
|
||||
|
||||
En Leon,gaan we weer voor de afterparty deze x??? :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als het aan mij ligt wel Alleen ff checken of ik daadwerkelijk vrij ben die woensdag, I'll let you know!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ha maakt nie uit joh ik moet de volgende dag ook gewoon werken :P |
|
||||
|
||||
Goed besug!
Ik heb er iig alweer zin in... ondanks dat ik de 'after party' niet mee ga maken!
|
|||
|
|||
Hai ik ga ff kijken in mn agenda, maar ik denk dat ik er zal zijn
Weet er iemand of er toevallig ook nog puzzelritten op de planning staan? Daar heb ik echt zin in!!! Grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep... zie hier, dit is altijd er gezellig! Tot dinsdag a.s. op de ACN
|
||||
|
||||
Quote:
Nou....... kreeg de vorige keer zoveel kommentaar dat ik niet mee ging dat het deze keer wel moet hahaha. Vrij of geen vrij, gaan we gewoon weer op tijd naar huis Last edited by Arie : 28-09-2006 at 21:39. |
|
||||
|
||||
^^^ Hahaha... nou gezellig toch! Goede beslissing...
|
||||
|
||||
wij zijn er gezellig ook weer is een keertje bij mag wel weer is...
ook komen we natuurlijk mee eten tot dinsdag...
|
||||
|
||||
Gezellig!