|
|||
|
|||
vw onderdelen te koop + fotos
hallo...
heb ff de garage opgeruimd op zoek naar een bepaald iets en ik dacht laat ik dan maar meteen de garage eens ff opruimen en bepaalde onderdelen te koop zetten, misschien dat iemand anders er iets aan heeft golf 1 dashboard golf 1 cabrio 50 euro grille 25 euro 2 gti stoelen 50 euro set ats classics met banden 250 euro Tevens nog een heleboel onderdelen van een golf 1 cabrio 1982 golf 3 electrische spiegels (1 kapje stuk) 75 euro achterlichten origineel 50 euro(2 setjes) koplampen origineel vr6 60 euro(2 setjes) kofferbakmat 25 euro 16V antenne 10 euro hoedenplank dragers 10 euro tweeters in dashboard (stereo) 25 euro tweeters (aktief systeem) 40 euro ontsteking VR6 75 euro achterbumper golf 3 30 euro originele mistlampen + schakelaar 100 euro kastje onder dashboard (niet de airco versie)10 euro pookknop + pookhoes + plaat Zender 40 euro comfort module 2 stuks 35 euro per stuk stootstrips 3 deurs in de lak 60 euro typeaanduidingen 1x VR6 Highline VERKOCHT 2x 16V doe een leuk bod verder nog: - front (zonder koelvinnen) dubbel 50 euro - 2 sturen golf 2 20 euro per stuk - set bbs wielen vr6 200 euro schakelplaat vor de golf 2 30 euro reacties via pb of email vr6edition05@hotmail.com alle prijzen zijn vraagprijzen dus een goed bod mag ook groet rieks Last edited by rieks20vt : 23-08-2006 at 13:22. Reason: verkochte onderdelen wissen |
|
||||
|
||||
waar kom je vandaan?
|
|||
|
|||
Quote:
ik kom uit drachten... maar zag dat jij uit stadskanaal komt, daar werk ik dus |
|
|||
|
|||
Quote:
bij deze gedaan... wel fictief natuurlijk |
|
|||
|
|||
en ff up
|
|
|||
|
|||
en ff een bescheiden upje
|
|
|||
|
|||
en maar ff een keer up
|
|
|||
|
|||
upke voor de deeltjes
|
|
|||
|
|||
dan maar ff weer een upje
|
|
|||
|
|||
en ff een uppie
|
|
||||
|
||||
zijn de gti stoelen er nog? zo ja dan heb ik er wel belang bij! zou je mij dat even kunnen laten weten? alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
5 euro geboden voor de twee 16v plaatjes.
gr fires |
|
|||
|
|||
eey heb je die comfort modules nog? zo ja werken ze nog goed? en wat voor nummer staat erop?
grt maurice |
|
|||
|
|||
eey..
die vacuum pompjes van die centrale deur vergrendeling, zijn die met afstandsbediening? en staat er dit nummer op, 1HO 962 257 E? en werken ze nog goed? grt maurice |
|
||||
|
||||
Welke kleur is je achterbumper?
(graag kleurnummer er bij)
|
|||
|
|||
heb je de 16v plaatjes nog?????
|