|
||||
|
||||
volgens mij wel..
andere kant menierood? |
|
||||
|
||||
Da's de ex van Dennis (primer-look). Inmiddels ook weer te koop of verkocht geloof ik.
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 18-09-2006 at 18:00. |
|
||||
|
||||
Op heenreis naar een familie-aangelegenheid in Duitsland doemde deze ADAC oprijwagen ineens in mijn spiegels op.
Vond het ding al zo'n raar dakje hebben Snel de camera gepakt! Was met moeite bij te houden!! Dik 140+ om het gevaarte bij te houden. De rest van de familie-kolonne zag een rookpluim achter mijn golf ontstaan en zagen ons pas na een kwartier weer terug Grotere picturen staan in de gallery!
|
||||
|
||||
Zag vd week bij Hotrod in Doesburg ook zon busje met de zelfde kleurencombinatie meende ik
|
||||
|
||||
zo'n bus spot je inderdaad niet vaak
|
||||
|
||||
zo'n een staat er dus ook bij PON Leusden in de showroom.
|
||||
|
||||
Gisteravond een gele golf 1 met stalen bumpers vlakbij het centrum in Arnhem, had tevens stikkers op de auto van VW Team Arnhem.
|
||||
|
||||
Sponzer vanmiddag gespot in Emmen met het vrouwtje aan het shoppen
|
|||
|
|||
toen ik de nieuwe audi s8 aan het testen was kwam ik op de a73 richting nijmegen bij de shell een blauwe caddy tegen, dat ding was best wel rap, een oud type met traanplaat over de achterbak en kuipstoelen.
vraag me af wat voor een blok erin ligt??? |
|
||||
|
||||
Quote:
caddy van jos van tdiforum misschien |
|
||||
|
||||
jos heeft volgens mij geen kuipstoelen en traanplaat
was ie donker of lichtblauw?
|
|||
|
|||
Quote:
donkerblauwe caddy was het |
|
||||
|
||||
Quote:
donkere ramen ? kan een collega van me zijn ligt een tdi in |
|
||||
|
||||
Gisteren Zweiter gespot in Leeuwarden met zijn witte MK2 op A3 wielen. Stond op de parkeersplaats (markterrein) van het Zaailand
|
|||
|
|||
Quote:
gechipte tdi waarschijnlijk, niet dat hij sneller was dan de s8, maar het is een rappe caddy |
|
||||
|
||||
Quote:
sorry, niet wederzijds gespot, maar heb net even goed gekeken op welke auto ik in het vervolg moet letten
|
|||
|
|||
erik edition 1 gespot bij de makado in beek ik stond een rij voor je.... die blauwe golf 3 gti
|
|
||||
|
||||
Wie spotte ik vanochtend in Drachten? Een donkerblauwe T4, verder niets bijzonders, alleen begon hij uit de verte al grootlichtsignalen te geven en bij het tegemoetkomen te zwaaien. Alleen, ik (her)kende jou niet.
|
||||
|
||||
Dat was vast mijn neefje, JP-VW, Johan