|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hmmmz....
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan deze mening volgen
|
||||
|
||||
Ja lekker, goed plan.
|
||||
|
||||
Ik wilde alvast gaan sparen, maar als ie echt in deze vorm zou blijven dan word dit hem niet...
Misschien toch maar voor die Passat R36 gaan WOEIIIIIIIIIIIIII |
|
||||
|
||||
een half jaar geleden andere (studie) afbeeldingen van deze z.g. nieuwe Scirocco gezien in een duits autoblad, dat model zag mooier uit, op deze afbeeldingen van nu is toch meer een gewone hatchback, en dan dat front, slaat nergens op. Misschien kunnen ze beter toch maar weer, zoals destijds in de jaren `70 bij de eerste Scirocco, de nieuwe Scirocco ook weer door Giugiaro laten ontwerpen.
|
|
||||
|
||||
beetje teveel seat in mijn ogen
|
||||
|
||||
die scirocco I en II blijven mooier vind ik, maar ze mogen zekers doorgaan met oefenen
|
|
||||
|
||||
Toppertje
|
||||
|
||||
ik vind 'm erg mooi, maar 't is geen Scirocco!
de Leon vind ik de nieuwe Corrado, en de Corrado is de nieuwere Scirocco... dan zou de Leon dus de nieuwe Scirocco zijn... jaja, ok, d'r staat Seat op, maar onderhuids is 't net zo goed VW
|
||||
|
||||
Ik vind het een hele mooie wagen.
Je moet het ook niet vergelijken met de oude scirocco's.. Want dan is het inderdaad een tegenvaller.
|
||||
|
||||
IROC en niet Scirocco...
De naam is sc-IROC-co; dus IROC, afgeleid van Scirocco.
Ik denk, dat je niet te veel moet vergelijken; de naam wordt alleen gebruikt voor de naamsbekendheid. Ik vind het zelf een geslaagd ontwerp, alhoewel het wel erg on-Volkswagen is (lees: erg trendzettend en vooral niet-behoudend ontwerp) ...En wat betreft de Leon/ Corrado-connectie ff een plaatje: (ooit ergens gevonden, photoshop van Leon met Corrado-achterkant; ziet er ècht uit als een Corrado II, vind ik!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Leon is ècht geen nieuwe Corrado!!!
Quote:
Leon de nieuwe Corrado? Leon is géén coupé, is een vijf-deurs! Een Leon is gewoon een hatchback, voor als je geen Golf IV wil, maar wèl de techniek! (onderstel is nl. hetzelfde als de Golf IV, de Bora, de Audi A3 I, Audi TT, Skoda Oktavia I en natuurlijk de Seat Toledo II )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by René type twee : 30-08-2006 at 15:20. |
|
||||
|
||||
hier een waardige opvolger naar mijn mening...
|
||||
|
||||
De oranje heeft wel net wat meer de smoel van de oude scirocco's
|
|||
|
|||
De oranje is ook meer een coupé.
Mij staat dat beter aan !
|
|||
|
|||
Orange versie/front is veel beter dan de groene.
Vind die groene maar niks. |
|
||||
|
||||
Oranje boven . Meer coupé en meer scirocco snuit!
|
||||
|
||||
leuke auto.